Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Overnieuw proberen![]()
Ja hoor ,doen er zo veel...........Waar je het vandaan hebt ,zal zijn PC uitgezet kunnen hebben![]()
maar heeft ie het dan altijd uit? en
Is er nog kans dat ie alsnog door gaat met downloaden?![]()
Ja, rechtermuisknop op bestand en dan: hervatten als dat nog kan, als dat nie meer kan isie al bezig te proberen een goede bron te vinden, en anders rechtermuisknop opt bestand en dan: meer bronnen zoeken, zodattie meer bronnen gaat zoeken waar die um van kan downloaden.
heb ik al vaak geprobeert maar ja tog bedankt ik ben nu maar opnieuw begonnen met downloaden.
Is het bestand nog wel volledig beschikbaar?
P2P programma's verdelen een bestand in pakketjes. Om het hele bestand te hebben heb je alle pekketjes nodig. Als niet alle pakketjes op de netwerken beschikbaar zijn krijg je het niet meer compleet.
Waarom stoppen mijn downloads soms bij 99%?
Hoe meer stukjes je hebt, hoe moeilijker het soms wordt om peers te vinden die de missende stukjes heeft. Daarom worden downloads soms langzaam of stoppen helemaal als je nog maar een paar procent moet. Heb geduld, en vroeger of later krijg je vanzelf die missende stukjes.
groetjes Linda
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.