Groot Spyware probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de full systeem inderdaad aangevinkt en daarna alles aangevinkt wat die vond en verwijderd!

Als ik die site probeer te openen, dan sluit mijn internet explorer zich direct af, evenals Firefox.

Ook die site doet het niet helaas! :(
Probeer eens in Internet Explorer (heb je die?) naar Extra, Internet Opties, Geavanceerd te gaan. Klik op "Standaard instellingen herstellen".
Probeer dan de bovenstaande links nog eens.

Nope helaas, dan doet die het ook niet.

Ik heb aardig wat ervaring met pop-ups en aanverwante rotzooi, maar ik heb dit nog nooit meegemaakt!

Lijkt net alsof die een extra account op mijn pc heeft aangemaakt en mijn eigen account (de oorspronkelijke administrator) restricties heeft opgelegd!

Okee, CCcleaner viermaal voor de zekerheid gedraaid, hij zegt nu nog 0 bytes te kunnen verwijderen

ik wacht in spanning af op een pop-up...

Helaas!

Ik kreeg weer een pop-up, daarna meteen weer CCcleaner laten draaien en hij zei 0,67 mb te kunnen verwijderen

Kennelijk staat er nog ergens een groot bestand dus. :(

De-installeer de Google Toolbar en probeer dan de links hiervoor te bereiken.

Ik heb emt partition magic mijn C schijf gesplitst in C & F.

Als ik nu windows opnieuw ga installeren op mijn C schijf, hou ik dan alle foto's op mijn F schijf nog?

Laatst bewerkt:
Iedere keer als ik CCcleaner draai en de bestanden verwijder, dan komen deze bestanden daarna direct weer terug. Zijn dit de lokaties van de spyware?

ANALYSE COMPLEET - (0,096 seconden)
------------------------------------------------------------------------------------------
1,99MB zal worden verwijderd. (Geschatte grootte)
------------------------------------------------------------------------------------------

Details van de bestanden (Let op: Er zijn nog geen bestanden verwijderd)
IE Tijdelijke Bestanden (14 bestanden) 69,49KB
C:\Documents and Settings\Misha\Cookies\misha@www.gmter[1].txt 71 bytes
C:\DOCUME~1\Misha\LOCALS~1\Temp\tmpE.tmp 1,92MB

Ik heb emt partition magic mijn C schijf gesplitst in C & F.

Als ik nu windows opnieuw ga installeren op mijn C schijf, hou ik dan alle foto's op mijn F schijf nog?
Dat moet lukken, maar is het schonen van je systeem niet eerst de moeite waard? Er zijn Fix'en van Internet Explorer bijvoorbeeld.
Wacht even af of iemand nog een idee heeft om jou op Nucia.nl te krijgen.

Ja het wachten is juist het grote probleem, ik heb mijn pc hard nodig voor mijn studie. Ik MOET morgen op mijn pc kunnen werken (publisher/photoshop projecten) anders kom ik in de knel. Dus ik ben bang dat ik drastische maatregelen moet nemen... maar ik wacht tot morgen.

Ik hoop dat iemand met een oplossing komt, ik ben zelf een part-time leek met pc's helaas dus dat opnieuw installeren zal ook wel weer een drama worden. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan