ftp file openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkmdmn

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2006
Hey,

ik wil een file op een ftp_server openen, ik heb verbinding gemaakt en ik ben ingelogd enz.

Hoe haal ik nou de inhoud van bijvoorbeeld index.php uit het bestand in een variabele?
Hier heb ik geen functie voor kunnen vinden...

Alvast bedankt

Hey,

ik wil een file op een ftp_server openen, ik heb verbinding gemaakt en ik ben ingelogd enz.

Hoe haal ik nou de inhoud van bijvoorbeeld index.php uit het bestand in een variabele?
Hier heb ik geen functie voor kunnen vinden...

Alvast bedankt

Link misschien? Kijk ook onder "See also", misschien kan je daar nog wat mee ;)

Dan wordt het nogal omslachtig, dan eerst downloaden openen, gedownloade **** verwijderen.

Dan wordt het nogal omslachtig, dan eerst downloaden openen, gedownloade **** verwijderen.

Werkt die file_get_contents dan niet? Misschien kan je nog naar fgets() of fread() kijken, maar weet niet of dat met FTP's werkt..

file_get_contents gaat niet met ftp-verbinding, ergens moet je de ftp_connect opgeven, maar dat kan niet in de file_get_contents of fread parameters volgens mij....

file_get_contents gaat niet met ftp-verbinding, ergens moet je de ftp_connect opgeven, maar dat kan niet in de file_get_contents of fread parameters volgens mij....

Ik kan het hier even niet testen, maar kan je niet als URL zoiets opgeven: usernaam:password@ftp.blaat.nl ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan