Verwisselbaar Medium Weg?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

InF3RnO

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2004
Hoi allemaal,

Ik heb nu laatst een probleem met mijn Computer:(
Sommige verwisselbaar medium (zoals mijn USB stickjes, Card Reader, Digitale Camera) ziet hij niet meer in "Deze Computer".
Waar hij ze wel ziet :
- Apparaat beheer
- Schijfbeheer

MAAR, vanaf nergens kan ik ze benaderen/openen/formatteren.
Ik kan ze ook niet activeren met schijfbeheer, gewoon helemaal geen toegang hiertot.
Ik gebruik een virtuele Schijf, die heb ik verwijderd maar dat heeft ook geen resultaten opgeleverd.
Ik heb de USB poorten via apparaatbeheer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, nog geen resultaten.
Hij herkent de namen enzo alles perfect ,in Apparaatbeheer zie je de namen volumes enzo alles, maar NIET in deze computer.

HELPMIJ!:(

Hanger er ook schijfletters aan? in schijfbeheer.

Nee geen schijfletters,

Ik kan ze wel toewijzen, maar daar blijft het bij, en ze worden nog steeds niet actief in Deze computer.
Als ik dan schijfbeheer afsluit dan verdwijnen de toegewezen letters ook per direct.

Gooi alles eens weg aan de rechterzijde/venster in het register, en reboot, kijk of je dan hetzelfde probleem houdt.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\MountedDevices

Gooi alles eens weg aan de rechterzijde/venster in het register, en reboot, kijk of je dan hetzelfde probleem houdt.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\MountedDevices

k heb daar t onderstaande lijstje,

zou het geen fatale gevolgen hebben, dan wil ik t wel verwijderen :o
reg.JPG

Gewoon verwijderen, en rebooten, wordt alles gewoon weer toegewezen.

Doe het met alle verwisselbare media erin, en kijk of alles nu een eigen schijfletter heeft.

Gewoon verwijderen, en rebooten, wordt alles gewoon weer toegewezen.

Doe het met alle verwisselbare media erin, en kijk of alles nu een eigen schijfletter heeft.

Uitgevoerd,
Nog steeds geen succes :(
zelfde probleem, zie m in apparaatbeheer wel maar niet in Deze Computer..

Hebben ze nu wel en schijfletter? zo nee, deze geven in schijfbeheer, zo ja, dan zal ik eens verder zoeken naar het repareren van de "my computer", deze computer items.

Zijn ze ook niet te zien in verkenner?

Hebben ze nu wel en schijfletter? zo nee, deze geven in schijfbeheer, zo ja, dan zal ik eens verder zoeken naar het repareren van de "my computer", deze computer items.

Zijn ze ook niet te zien in verkenner?

Ze hebben nog steeds geen schijfletter.
MIjn USB stick kan ik wel een schijfletter geven, maar de Schijven van de Cardreader niet.
Maar als ik mijn USB stick een letter toewijs, en ik sluit schijfbeheer dan reset het weer..

Download eens Tweak UI, en kijk of alle schijfletters wel toegankelijk zijn, en zet die media op verdere schijfletters, z, b.v.

Weird, hier staan nog wat tools, misschien heb je er wat aan.

PS, ook al Ccleaner erover gegooit, zonder verwisselbare media?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan