• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Foutmelding VALUE!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ilsien

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2006
Ik ben een spreadsheet aan het maken waarin bepaalde cellen bij elkaar opgeteld moeten worden, maar wanneer ik de formule heb ingevuld, komt er VALUE! in de cel te staan. Ik heb al verschillende celeigenschappen geprobeerd, maar de melding blijft. Wat doe ik fout? Kan het misschien komen omdat de getallen in de cel een punt bevatten? Dus 54.54 bijv...

Groetjes Ilsie

Ik dacht dat deze beschrijving misschien genoeg zou zijn. Maar dan kloot ik nog wel even aan.

Reactie is namelijk geen 0.

Ik dacht dat deze beschrijving misschien genoeg zou zijn. Maar dan kloot ik nog wel even aan.

Reactie is namelijk geen 0.

Ik bedoelde dat de som van een getal met een . ipv een , een 0 zou geven. Als je meerdere getallen optelt waarvan er slechts 1 een . heeft, dan is de som natuurlijk niet 0.

Hang een gezipt voorbeeldbestandje bij en ik kijk er zeker naar.

Wigi

Hoe kan ik een bestandje zippen? Ben niet zo handig met computers :o Ik probeer eerst nog even de '.' te veranderen in ',' om te kijken of het dan wel lukt, anders hang ik het bestandje er wel ff bij.

Thnx!

Als ik een komma ipv punt gebruik doet ie het wel :)
Toch bedankt voor de snelle reactie :thumb:

Hoe kan ik een bestandje zippen? Ben niet zo handig met computers :o Ik probeer eerst nog even de '.' te veranderen in ',' om te kijken of het dan wel lukt, anders hang ik het bestandje er wel ff bij.

Thnx!

www.winzip.com of www.winrar.com

Als het niet lukt, emailen naar mijn adres, dat je vindt op mijn site (zie in mijn handtekening)

Wigi

Kleine aanvulling.

In windows Xp zit de zip functie al standaard ingebouwd.
Bestand selecteren, rechtermuis knop, kies 'kopieeren' naar en kies 'Gecomprimeerde map'. Bestand wordt gezipt, krijgt de zelfde naam alleen met de extentie .zip.
Mits onder de 100kb kan je in je bericht onder Overige Opties, Bestanden toevoegen zo'n gezipte file uploaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan