betaald voor Bearshare en toch geen key.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

CordenH

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2005
Hallo,

Ik heb per creditcard betaald voor de Pro version van Bearshare en ik heb inmiddels het bewijs daarvan op mijn bankafschrift. Maar om een key te krijgen moet je de laatste versie downloaden en dan kan je en key aanvragen op je emailadres. En dan kom ik niet voor in hun database. Ik heb al een paar keer gemaild maar je krijgt NOOIT antwoord.
Ik vind het echt jammer want ik heb goede ervaringen met het programma. Je moet wel de lite version gebruiken als je niet wilt betalen want dan heb je toch geen add's in het programma.
Ik heb en keer een key gehad voor een Pro versie en wist niet wat ik zag . Het aanbod en de downloadsnelheden waren ongelovelijk.
Wie heeft er een oplossing om hun te bereiken?

betaald en toch geen key voor bearshare....

Hallo Puppie,

Ik lieg toch echt niet. Ik heb al 5 maal gemaild, gesmeekt om een reactie. Helemaal niets hoor je.
Ik heb net dus weer gemaild en verteld van dit forum. Ook heb ik gemaild dat ik dit forum op de hoogte zal houden van de houding van BEARSHARE.
Ik zal toch zeker geen 20 dollar in het water gooien?
De VISA kaart staat op mijn naam dus daar kan het ook niet in zitten.
Een verkeerd emailadres ook niet, ik heb dit al meer dan tien jaar.
Bij de afschrijving staat een transactienummer, ook gemaild, no reply....!
Gaat de kant van oplichting uit. Ik ben echt pissig.
Groeten,

Cor den Hollander
Vlaardingen.

Ik krijg nu weer een andere melding na het invullen van mijn e-mailadres.
Dat is de volgende:
Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in /var/www/html/bsecure/nl/newkeyprocessor.php on line 172
Geen idee wat het inhoud maar dus nog steeds geen key.
En uiteraard weer geen antwoord van Bearshare.

Cor den Hollander
Vlaardingen

Kun je het bedrag laten terugstorten?

nee dat doen ze niet
staat duidelijk in hun voorwaarden.

Zijn er dan wel mensen welke wel goede ervaringen hebben met het registreren van BEARSHARE ?
En zou dan zo'n iemand kontakt kunnen opnemen om mijn probleem aan hun kenbaar te maken.
Aan de andere kant neem ik aan dat mijn mails wel degelijk terechtkomen.
Wat heb ik misdaan dan behalve betaald te hebben?

Cor den Hollander

Hoi ik heb gehoord van je probleem ik wil een tip geven kijk op huisregels.
dat is de site waarvoor je illegaal terecht kan daar willen ze je wel een key geven!

Sorry Helpmij maar ik vind het zo ***lig als mensen hun geld in het water gooien!!
ik gebruik bladibladibla als het ze het op helpmij.nl helaas niet op kunnen lossen al is bladibladibla niet echt geschikt voor echt computer vragen meer alleen voor vragen over illegale downloads zoals serial , cracks enz....
Groeten ,
Jelmer ...

Aangepast:
Ik zeg alleen L U L lig dat kan toch best! I.V.M ***

Warez:

* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten).
* Naar warez mag niet worden gevraagd.
* Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. de copyright rechten. Het plaatsen van links naar dit materiaal is dus ook niet toegestaan.
* Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.

Ehm, nee dus, geen illegaal op HelpMij.
Ook niet als je het er niet mee eens bent !

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey

Dom om voor een programma als bearshare te betalen.
Zo kan ik hier mooi door jouw vraag iedereen waarschuwen dat er sites zijn die maar 2,50€ vragen voor limewire bear en andere P2P programma`s .NOOIT DOEN
Mijn advies is als je toch illegaal wilt dl wees dan niet zo dom om ervoor te betalen ik ga geen tips geven hoe je bearshare free kan halen maar dat is een appeltje eitje.
Ik ben bang dat je je poen kwijt bent,je moet maar denken het is maar 20€ had je beter voor veel minder lid kunnen worden van Helpmij Groetjes Nixs

Zijn er dan wel mensen welke wel goede ervaringen hebben met het registreren van BEARSHARE ?
En zou dan zo'n iemand kontakt kunnen opnemen om mijn probleem aan hun kenbaar te maken.
Aan de andere kant neem ik aan dat mijn mails wel degelijk terechtkomen.
Wat heb ik misdaan dan behalve betaald te hebben?

Cor den Hollander
Ik ben heel erg bang dan je deze hier of de reacties op deze vraag hier niet zal vinden.Je hebt niets fout gedaan om hun te betalen je bent een beetje naief geweest denk niet dat als je op het web iets betaald dat je in een winkel staat,de goeden natuurlijk uitgezonderd.
Als je lid wordt hier kan je er zeker van zijn dat je lid bent,zijn er pro`s met je betaling wordt dit recht gezet maar p2p programma`s zal het een worst zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan