[Check] Layout

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vreselijke fontkleuren (onvoldoende contrast met achtergrond), vreselijk font (o.a. die /\ voor een hoofdletter A...), links die foutmeldingen opleveren of helemaal niets opleveren.

Een 2 als eindoordeel.

Vreselijke fontkleuren (onvoldoende contrast met achtergrond), vreselijk font (o.a. die /\ voor een hoofdletter A...), links die foutmeldingen opleveren of helemaal niets opleveren.

Een 2 als eindoordeel.
Mag ik even zeggen dat het hier om de layout gaat en NIET om de links etc..

Als je onder layout uitluitend de plekjes bedoelt van de knopjes: een 8
Als je ook lettertype, kleurtjes etc. bedoelt: een 3

Tijs.

Een 3 dus...
Heb je een suggestie voor mooier bij elkaar passende kleuren?
(Ik heb de site gemaakt.)

Kijk m.b.t. slim kleuren even hier.

Probeer zeker de Color-picker uit, om te kijken hoe kleuren & lettertypecombinaties er gaan uitzien op je pagina. Zwart op geel of geel op zwart leveren altijd uitstekend contrast op. Kies eventueel een wat lichtere kleur geel en een 'lichtere' kleur zwart (zeer donkerblauw bijvoorbeeld).

Kijk zelf voor combinatie waarbij de tekst nog goed te lezen is tegen de achtergrondkleur.

Succes,

Tijs.

Ik vind dat de header er ook niet echt bijpassend uitziet. Deze is geblurred terwijl de overige kolommen e.d er gewoon normaal uitzien zeg maar.

Daarnaast lijkt het ook net of er een ''hap'' uit de rechterkant van de site is genomen, doordat het menuutje rechts zeg maar, niet helemaal doorloopt naar onderen waardoor je lege hoek hebt en vervolgens hieronder weer ineens een stuk ziet van die gele balk helemaal onderaan. Komt wat vreemd over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan