krakende ruis bij msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruud1980

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2005
hallo:D

wij chatten regelmatig met vrienden die +- 40 km verder wonen
zij hadden een thrust webcam zonder microfoon en gebruikten voor de spraak de mic van een headset:p

nu dachten wij laten we ze voor de verjaardag een cam met mic kopen
nu is het de Logitech QuickCam Communicate STX for MSN Messenger geworden
met hier:http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/NL/NL,CRID=2204,CONTENTID=10700 meer info over de cam

maar nu hebben zij hem geinstalleerd en het beeld is fantastish maar het geluid is bar slecht:(
als we verbinding hebben valt het geluid van hun naar ons ineens weg en horen we alleen een harde ruis wat doet denken of we signalen van mars opvangen
zij horen ons wel nog en het beeld blijft tijdens de ruis gewoon goed:thumb:

ze hebben de software voor de cam van de cd geinstalleerd en geprobeerd met de downloadversie van logitech zelf maar het probleem blijft zich voor doen

wie o wie weet raad:thumb:

bvd ruud:)

Lijkt me meer op een foutje in de bedrading,is net nieuw ,zou eerst effe omruilen.

Daarna horen we hier de uitslag wel,of we verder moeten gaan zoeken.

Succes

dat zou idd goed kunnen

maar het gekke is dat het geluid ook weer terug komt en dan weer wegvalt en weer terugkomt met een interval van zeg maar 1 minuut terwijl er niemand aan de cam komt

ik ga idd terug met dat ding maar ik dacht mischien is dit een kwaal van de cam en zij er bugfixes voor

in ieder geval bedankt

mvg ruud

dat zou idd goed kunnen

maar het gekke is dat het geluid ook weer terug komt en dan weer wegvalt en weer terugkomt met een interval van zeg maar 1 minuut terwijl er niemand aan de cam komt

ik ga idd terug met dat ding maar ik dacht mischien is dit een kwaal van de cam en zij er bugfixes voor

in ieder geval bedankt

mvg ruud

heeft u al een oplossing gevonden, ik zit met net hetzelfde probleem
thx

@bandit: eerst mijn exuses dat ik niets meer heb geschreven over hoe het verder is gegaan

na het omruilen van de cam in de winkel bleef het probleem bestaan

we hebben toen onderling onze cammen geruild en nu werkt alles perfect

dus ik kan alleen maar aannemen dat het probleem bij ons aan de pc van onze vrienden lag
ik gebruik xp pro
onze vrienden gebruiken geloof ik xp home,maar ik weet niet of dat de oorzaak is geweest
wel is het zo dat onze pc "sneller"is dan die van hun
we gebruiken allebij dezelfde @home verbinding met gelijke bandbreedte

hopelijk heb je er iets aan:thumb:

Laatst bewerkt:
@bandit: eerst mijn exuses dat ik niets meer heb geschreven over hoe het verder is gegaan

na het omruilen van de cam in de winkel bleef het probleem bestaan

we hebben toen onderling onze cammen geruild en nu werkt alles perfect

dus ik kan alleen maar aannemen dat het probleem bij ons aan de pc van onze vrienden lag
ik gebruik xp pro
onze vrienden gebruiken geloof ik xp home,maar ik weet niet of dat de oorzaak is geweest
wel is het zo dat onze pc "sneller"is dan die van hun
we gebruiken allebij dezelfde @home verbinding met gelijke bandbreedte

hopelijk heb je er iets aan:thumb:

kun je dit eens een beeje verduidelijken
kverstaat gekijk nie zo goe

thx

we zijn met de "defecte cam" naar de winkel teruggeweest en hebben deze geruild voor een zelfde exemplaar

na thuiskomst met de cam hebben we alles weer aangesloten en geprobeerd of we konden chatten
helaas bleef het probleem zich voordoen

toen hebben we ondeling (wij en onze vrienden) van camera geruild (wij hadden een ander type) ,en sindsdien werkt het goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan