ad-aware problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank57

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2006
elke keer als ik ad-aware open krijg ik de melding dat de definities 15 dagen oud zijn, en als ik dan controleer op updates is er geen update beschikbaar.
vanmorgen werkte ad-aware nog goed, ik heb ook al 's gedeinstalleerd en opnieuw geinstallleerd zonder resultaat.
Is dit een probleem van ad-ware zelf???

screenshots:
hhhgh1.png

bbbbbue9.png

Dat probleem heb ik nu ook. Bij het openen waren ze 37 dagen oud. Heb nu ge-update en je raad het al, definities zijn 15 dagen oud. Ligt waarschijnlijk aan de updates. ;)

Dat probleem heb ik nu ook. Bij het openen waren ze 37 dagen oud. Heb nu ge-update en je raad het al, definities zijn 15 dagen oud. Ligt waarschijnlijk aan de updates. ;)
oke dan weet ik dat het niet aan mijn pc ligt.

bedankt.:thumb:

Laatst bewerkt:
als jij dan checkt voor updates, krijg je dan ook de melding dat er geen updates beschikbaar zijn en als je dan adware opnieuw opstart krijg je dan ook weer de melding dat de definities ouder dan 15 dagen zijn???

als jij dan checkt voor updates, krijg je dan ook de melding dat er geen updates beschikbaar zijn en als je dan adware opnieuw opstart krijg je dan ook weer de melding dat de definities ouder dan 15 dagen zijn???
Ja. Op het forum van Ad-Aware is er al melding van gemaakt, helaas nog zonder antwoord.

Ik heb net even gekeken, en ik heb net Ad-Aware ge-udate.
Er is dus een nieuwe update beschikbaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan