Lego star wars.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lange Pier

Inventaris
Lid geworden
30 dec 2005
Wie heeft er voor mij een uitgespeelde savegame, de lsw.bin.

Ik ben geen spelletjesman maar mijn zoon en ik komen niet verder dan de voorlaatste level, de deur met vraagtekens blijft gesloten, we hebben alle cannisters gevonden, alles gekocht.

Laatst bewerkt:
Tr Legend

Ik ben voorbij het level met die schakelaars. dan komt er een filmpje dat je toetsen in moet drukken, en dat heb ik ook gehaald. maar dan kom ik in een soort dal(nog wel in de tempel) met een leeuw of tijger, wat het dan ook is:p. maar dan heb ik die dood en dan kom ik niet verder. dan vind ik nog wel die gang, maar ook daar is niks. wie kan mij helpen?

Tomb Raider

Heb je het over tomb raider legend of over lego star wars?

Lange Pier zei:
Speel dat spelletje maar eens.:p
Kan wel 14.000.000.00 studs genereren met de cheats, maar de laatste level, ho maar, moet je overal in het spel zelf verzamelen, ik ben uitzonderlijk goed:cool: , alleen niet in spelletjes.( en eigenlijk ook geen zin in)

Oh sorrie hoor:shocked: :shocked:

Lange Pier zei:
Kwist niet dat je kwaad werd.:rolleyes:

Niet kwaad...maar verdrietig...speel al jaren geen spelletjes meer..hoopte op een oplossing,zodat ik ook eens een spelletje kon gaan doen,waar alles al bekend van is:D :D :D :D

Ga Jedi Knight ll spelen ook wel Jedi Outcast genoemd, of Jedi Academy, staat vol met cheats, mods en maps, op het net, en multiplayer is leuk, joh.

Speel ik vaak met mijn zoon, 2 compjes naast elkaar, en spelen maar.

Maare, als je Lego Star Wars leuk vind, heb ik wel een bijna klare savegame.
Je bent nooit te oud om te spelen.:p

Lange Pier zei:
Ga Jedi Knight ll spelen ook wel Jedi Outcast genoemd, of Jedi Academy, staat vol met cheats, mods en maps, op het net, en multiplayer is leuk, joh.

Speel ik vaak met mijn zoon, 2 compjes naast elkaar, en spelen maar.

Maare, als je Lego Star Wars leuk vind, heb ik wel een bijna klare savegame.
Je bent nooit te oud om te spelen.:p

Laat maar ik speel al met LEGO blokken samen met mijn Kleindochter van 2 1/2 jaar:D :D

aaah lukt niet

het luktmij niet om bij verdegiging van kayyshik het 10e minibouwpakket te krijgen

de minibouwpakketdetector wijst naar een rots rechtsboven bij het water maar ik kan hem niet krijgen

wil iemand me helpen???:( :confused:

Hier heb je een walktrough.

Heb nu ook de 100% saved game, ook voor Lego Star Wars ll, ook handig, kun je alles vrij spelen.

Hier heb je een walktrough.

Heb nu ook de 100% saved game, ook voor Lego Star Wars ll, ook handig, kun je alles vrij spelen.

dankjewel voor de website maar er staat niets in overhoe je het bouwpakket bij de rots vandaan haalt.:confused:

Daar zal die het antwoord wel niet op weten,want dan had ie dat wel verteld:confused: :p :p :p

Ben ik allang weer vergeten, joh, er zijn zoveel tutorials waar het instaat.
Gebruik altijd een save game, ken niet gamen, namelijk.

Maare, waarom zo'n oud topic omhoogkicken?
Zal de mod wel even inlichten.:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan