Windows xp NTVDM-CPU opstartprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

deejaymccoy

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2006
Ik draai windows xp, nu was ik aan het surfen, en ik kreeg een soort van popup waarbij gelijk mijn comp vast liep. Ik heb op het reboot knopje gedrukt, en bij de opstart kreeg ik een melding van NTVDM-CPU CS:0709 IP:63636f756e negeren of sluiten. Nu heb ik zitten snuffelen hier en ik heb van hjackthis een log gemaakt:

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 14:42:53, on 3-10-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

wie kan mij helpen?!!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Om zo'n mooie log na te laten kijken kun je op de volgende sites terecht.
het blauwe medicijn www.hijackthis.nl of www.nucia.nl

Eerst scannen met ad-aware, ewido en spyboth search en destroy.

Logje heb ik weggehaald.

Is het logje uit veiligheids redenen weggehaald? Op dit moment scan ik mezelf te pletter hier aan de hand van de topic van Hijackthis.

Niet uit veiligheid weggehaald.
Gewoon om je hier geen valse hoop te geven.
De experts om zoiets te beoordelen zul je op de aangegeven sites moeten aanspreken.

ok bedankt voor de hulp hier, ik laat nog weten hoe of wat zodat de rest er ook wat aan heeft....

daar moest ik nog ff op wachten, want er volgen nog wat instructies die daarna volgde.
het eerste gedeelte was slechts een analize.
Het linkje erboven is komen te vervallen dus hier is het linkje met de oplossing, ook deze kan veranderen i.v.m. reactie.
Maar dat hou ik ook ff bij http://www.hijackthis.nl/forum/viewtopic.php?p=44598#44598

Maar zoals je gaat lezen is het probleem met succes opgelost en bedank ik hierbij ook iedereen voor het helpen.

Greetz Deejay McCoy:thumb: :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan