Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Hoi allemaal,
Is het binnen Excel ook mogelijk om te zien welke cellen gebruik maken van een bepaalde cel? Dus dat ik bijvoorbeeld ergens kan zien dat de cellen A1, A2, A3 gebruik maken van de informatie in cel B1?
Groeten,
Berend Jan
Haal de werkbalk "Formules controleren" boven, daar heb je een knop voor de precendents en een knop voor de dependents. Beide geven inzicht in de relaties tussen de formules.
Wigi
Toolbar: Formula reviewing
knoppen: Trace dependents en Trace precedents.
Kan wel dat het enkel van 2002 beschikbaar was, ben niet zeker wanneer MS dit ingevoerd heeft.
Wigi
nee dan is het niet bij deze versiejammer.
Bedankt voor de moeite!
BJ
Idd jammer.
Als je wilt upgraden... wacht best tot Excel 2007.
Wigi
beste Bratox ik weet niet of ik jou goed begrijp maar is heb zelf als voorbeeld genomen
de cellen
A1 B1 C1 met een waarde vullen in D1 de som afvragen druk nu op de functietoets F2 en je krijgt te zien welke cellen D1 gebruikt om de som te berekenen.
heb je helemaal geen nieuwe versie voor nodig zit standaard in Excel
Groeten Wim
Sub aanduiden()
ActiveCell.DirectDependents.Select
End Sub
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.