Blue tooth met Nokia 6230i

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronaldo1808

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 okt 2006
Hallo,

ik heb sinds gisteren een Nokia 6230i. Als ik via blue tooth contact wil maken met een andere gsm, kan de ander wel aan mijn bestanden, maar ik niet aan de bestanden van het andere toestel. Wat doe ik fout?

Ronald

ik denk dat je even moet kijken of je nog voldoende geheugen hebt in je mobiel en of je geen beveiligingsinstellingen aan hebt staan...

Hoi,

Alvast bedankt voor de reactie.

Ik heb de beveiliging nagekeken, daar kon ik niks vinden. Is het trouwens niet logisch dat er dat geval niet in mijn mappen kan worden gekeken. Want dat kan wel. Ik kan alleen niet in de mappen bladeren van het aan mij gekoppelde toestel.

Het zou natuurlijk ook aan de instellingen van het andere toestel kunnen liggen.

Ronald

Hoi,

Alvast bedankt voor de reactie.

Ik heb de beveiliging nagekeken, daar kon ik niks vinden. Is het trouwens niet logisch dat er dat geval niet in mijn mappen kan worden gekeken. Want dat kan wel. Ik kan alleen niet in de mappen bladeren van het aan mij gekoppelde toestel.

Het zou natuurlijk ook aan de instellingen van het andere toestel kunnen liggen.

Ronald

heb dit ook gehad en stond ook niks in gekoppelde apparaten, je kunt proberen bij instellingen, daar zit een optie terug naar fabrieksinstellingen, probeer dat is

Ik kan ook niet in mappen bladeren van anderen? Ik heb een Sony Ericsson W800i. (Als iemand weet hoe wel?) Misschien zit deze functie ook niet op jouw 6230i?

Ik kan ook niet in mappen bladeren van anderen? Ik heb een Sony Ericsson W800i. (Als iemand weet hoe wel?) Misschien zit deze functie ook niet op jouw 6230i?

zover ik weet niet, wel via de pc, maar via de telefoon dag ik niet,weet ik niet 100% trouwens

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan