• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Menu van menubalk vouwt niet meer uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

richard1970

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 mei 2005
Beste forummers,

Als ik een menu van de menubalk wil gebruiken, toets ik altijd Alt+ de onderstreepte letter. Het menu vouwt zich dan uit. Sinds gisteren niet meer. Is hier ergens een instelling voor die ik kan aanpassen? Er is e.e.a. geïnstalleerd op mijn pc, maar dat zou dit niet als gevolg mogen hebben. Maar ja, ik neem van de afdeling automatisering niet alles klakkeloos aan :D

Groeten,

Richard

Beste forummers,

Als ik een menu van de menubalk wil gebruiken, toets ik altijd Alt+ de onderstreepte letter. Het menu vouwt zich dan uit. Sinds gisteren niet meer. Is hier ergens een instelling voor die ik kan aanpassen? Er is e.e.a. geïnstalleerd op mijn pc, maar dat zou dit niet als gevolg mogen hebben. Maar ja, ik neem van de afdeling automatisering niet alles klakkeloos aan :D

Groeten,

Richard

Geen idee Richard. Ik heb zelf de gewoonte om met de muis te werken, behalve dan enkele toesencombinaties zoals bv. Ctrl-P, Ctrl-F enz. Met Alt ken ik die niet, waarschijnlijk omdat ik zowel op een Engelse als Nederlandse Office werk. Kan je niet helpen dus.

Wigi

Hoi,

Ben er al achter! Door het installeren van een invoegtoepassing staan er in de menubalk nu twee woorden waarvan dezelfde letter is onderstreept, en dus via Alt+v (in dit geval). Excel weet niet welke ik wil, en neemt de erste in de menubalk. Letters die maar één keer onderstreept voorkomen doen het wel :-)
Zo kom je nog eens wat tegen.

Richard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan