ardo
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 okt 2006
Regelmatig krijg ik een blauw scherm na een paar uur computergebruik met het bericht dat het systeem is uitgeschakeld om schade te voorkomen en vervolgens staat er dan " Controleer of er voldoende schijfruimte beschikbaar is, schakel het stuurprogramma uit wanneer dit in het stopbericht is opgegeven of raadpleeg de fabrikant voor een bijgewerkte versie. Vervang zonodig de beeldschermadapter.
Raadpleeg de hardwareleverancier voor een eventuele BIOS-update. Schakel BIOS-geheugenopties zoals Caching of Shadowing uit. Als u de veilige modus wilt gebruiken om onderdelen te verwijderen of uit te schakelen en start de computer opnieuw op. Druk vervolgens F8 om geavanceerde startopties te kiezen en selecteer de veilige modus.
Technische informatie (mogelijk in het engels)
***stop: 0x0000008e (0xc0000047, 0x804FCC24, 0xA964DE68) 0x00000000
Ik heb gehoord dat dit kan komen doordat de hardwareversnelling te hoog kan zijn en heb die zojuist in de een na laagste stand gezet. Ik weet nog niet of dit de oplossing is.
* Heeft iemand dit ook weleens gehad? * Wat is er aan te doen?
Ik heb Windows XP Home
Samsung TFT scherm
Raadpleeg de hardwareleverancier voor een eventuele BIOS-update. Schakel BIOS-geheugenopties zoals Caching of Shadowing uit. Als u de veilige modus wilt gebruiken om onderdelen te verwijderen of uit te schakelen en start de computer opnieuw op. Druk vervolgens F8 om geavanceerde startopties te kiezen en selecteer de veilige modus.
Technische informatie (mogelijk in het engels)
***stop: 0x0000008e (0xc0000047, 0x804FCC24, 0xA964DE68) 0x00000000
Ik heb gehoord dat dit kan komen doordat de hardwareversnelling te hoog kan zijn en heb die zojuist in de een na laagste stand gezet. Ik weet nog niet of dit de oplossing is.
* Heeft iemand dit ook weleens gehad? * Wat is er aan te doen?
Ik heb Windows XP Home
Samsung TFT scherm
Laatst bewerkt: