Internet explorer probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin14

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Hoi

Mijn internet explorer doet het niet meer welke site ik ook invoer zodra ik op enter
druk hij laad genees ik zie ook geen laadbalk hij blijft blanco

Help?:( P.S. ik gebruik nu ff tijdelijk FireFox

kan je met firefox proberen om Iexplorer opnieuw te downloaden???
http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/default.mspx

Ikzelf zou het trouwens helemaal niet erg vinden als ie het niet doet:) :) :p

Nee wat ik heb zogesegt geen windows valeau

terwel die dit pas 2 maanden aangeeft want het was gewoon een orginelen windows cd
alleen ik ben m ff kwijt
chekln2.png

dan heb je nu toch wel even een probleem.
je schijn een iligaale windows of serie nummer te gebruiken

en dat zorgt ervoor dat me internet explorer het niet doet:confused: ?

Lijkt mij niet, want dan zou hij ook zelf een melding kunnen geven... Misschien dat een virus ofzo ervoor heeft gezorgd dat hij denkt dat je windows niet legaal is?

Lijkt mij niet, want dan zou hij ook zelf een melding kunnen geven... Misschien dat een virus ofzo ervoor heeft gezorgd dat hij denkt dat je windows niet legaal is?

Kan je me ook alsjeblieft vertellen wat ik er tegen kan doen?:shocked:
want ik heb het liefst internet explorer

ik beoel er mee te zegen dat herinstaleren van het net dan niet gaat luken en dat je dus,
een andere manier moet zoeken.
waarom gebruik je ie eigelijk das het eerste wat ik uit winxp hebt gesloopt.
firefox is veel better en stabieler en ook minder last van spyware installers steeds

Kan je me ook alsjeblieft vertellen wat ik er tegen kan doen?:shocked:
want ik heb het liefst internet explorer
Heb je goeie virusscanner, en spywarescanner? anders misschien even google servicepack downloaden, daar zit gratis ad-aware bij, en norton..

ik beoel er mee te zegen dat herinstaleren van het net dan niet gaat luken en dat je dus,
een andere manier moet zoeken.
waarom gebruik je ie eigelijk das het eerste wat ik uit winxp hebt gesloopt.
firefox is veel better en stabieler en ook minder last van spyware installers steeds
weet ik maar kijk ik gebruik msn 8.0 en als ik dan op me hotmail icoontje druk als ik ben aangemeld en ik zie me venster normaal krijg je een pop-up die naar www.hotmail.com gaat
maar nu moet ik eerst firefox opstarten en www.hotmail.com invoeren en dan inlogge om me post te cheken teveel moeite:p nee maar ik gebruik liever internet explorer

ik gebruik nu tijdelijk Firefox en Opra maar welke anti-spyware/virus scanner/verwijdernaar
heb ik nodig om die spyware te verwijdere in Internet explorer want me internet explorer dee het ineens niet meer ineens maar plz zeg geen HijackThis want daar heb ik geen verstand van :thumb:

tanx maar dat help alleen voor FireFox want ik heb het all eens gehad (die google pack)
maar ik heb iets nodig wat me internet explorer hersteld

als je die al geinstalleerd hebt, heb je dus ook norton en ad-aware... Heb je die dan al gedraait???

weet ik maar kijk ik gebruik msn 8.0 en als ik dan op me hotmail icoontje druk als ik ben aangemeld en ik zie me venster normaal krijg je een pop-up die naar www.hotmail.com gaat
maar nu moet ik eerst firefox opstarten en www.hotmail.com invoeren en dan inlogge om me post te cheken teveel moeite:p nee maar ik gebruik liever internet explorer

ik gebruik nu tijdelijk Firefox en Opra maar welke anti-spyware/virus scanner/verwijdernaar
heb ik nodig om die spyware te verwijdere in Internet explorer want me internet explorer dee het ineens niet meer ineens maar plz zeg geen HijackThis want daar heb ik geen verstand van :thumb:

hmm bij mij log firefox gewoon in op hotmail hoeft ook niets in te typen zo als jij dat nu doet.
vreemd :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan