McAfee Virusscan enterprise 8.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romiam39

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2004
Hallo mensen,

Wie weet waar of heeft een link waar ik dit product kan aanschaffen?? Wil deze graag gebruiken voor op de pc thuis.
Ik de pcshops zie ik ze niet liggen

groet

Enterprice editions zijn volgens mij alleen bij reselers aan te schaffen bijv medusoft alleen weet ik niet of die aan particulieren levert

Enterprice editions zijn volgens mij alleen bij reselers aan te schaffen bijv medusoft alleen weet ik niet of die aan particulieren levert

Heb dit bedrijf gebeld, maar die leveren alleen minimaal met een afname van 50 aan hun eigen werknemers, dus helaas voor mij.........

Waarom perse de enterprice editie en niet die voor thuisgebruik?

Waarom perse de enterprice editie en niet die voor thuisgebruik?

Heel eenvoudig, we gebruiken deze ook op het werk en bevalt me prima. Ik heb deze versie nooit in een winkel zien liggen, maar wel eens via een soort postorderbedrijf voor ict-ers. Maar misschien zijn er onder helpmij-mensen die dit product ook gebruiken.

Die enterprise-edities zijn bijna altijd alleen bedoeld voor bedrijven, ik denk dat de versie voor thuisgebruikers beter werkt op jouw pc.

Hoi !
T.S.: Stuur maar een mailtje,

Greetz,

Harry.

Met alle respect hoor, maar waarom Mcafee?
Het programma werkt prima hoor daar niet van, maar als het zo moeizaam gaat.. kun je dan misschien niet beter overstappen op Etrust? Minstens zo goed, en waarschijnlijk iets goedkoper. Niet te vergeten dat het bijna niks van je systeem eist. Je betaald 1 keer en je hoeft niet elk jaar abbo. kosten te betalen.

Wou ik even kwijt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan