videoprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchbull

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Hallo,

Heb een probleem met het bekijken van previews van een film via een internetsite.

Als ik op een site aangeef een preview te willen bekijken blijft het scherm waar de video te zien moet zijn zwart en er gebeurd verder niets en dat is op alle sites waar previews te zien zijn zo.

Wat kan hier het probleem van zijn?

Alvast bedankt voor de hulp!!

Mischien is het in real-formaat of heeft het QuickTime nodig.
Dan heb je dus real-player en/of quicktime nodig. Als je deze niet wil downloaden zijn er alternatieven: RealAlternative en QuickAlternative.
Kijk hier maar eens voor RealAlternative.

Mischien is het in real-formaat of heeft het QuickTime nodig.
Dan heb je dus real-player en/of quicktime nodig. Als je deze niet wil downloaden zijn er alternatieven: RealAlternative en QuickAlternative.
Kijk hier maar eens voor RealAlternative.

Deze heb ik allebei al geinstalleerd en daarom vind ik het zo vreemd dat de preview het niet doet!

Heb je ooit wél previews kunnen zien met je PC?
Wat voor Internetverbinding?

Laatst bewerkt:
Kijk bij de oplossingen op die site, staat meestal wel een probleemoplosser bij.
Vaak moet ook de overlay of de overlapping functie van de videokaart aanstaan, kijk daar ook eens naar, bij de geavanceerde opties van je beeldscherminsellingen.

Kijk bij de oplossingen op die site, staat meestal wel een probleemoplosser bij.
Vaak moet ook de overlay of de overlapping functie van de videokaart aanstaan, kijk daar ook eens naar, bij de geavanceerde opties van je beeldscherminsellingen.

Heb bij het control centre van ATI gekeken en het enigste wat ik kan vinden over overlay is 'overlay display mode' en dan kan ik kiezen uit, Clone Mode shows overlay en Extended desktop shows overlay. Bij beide kan ik kiezen uit: in standard dual mode of in theater mode (full screen).

Heb ze allebei geprobeerd, maar zonder succes.

Heb de ATI Radeon x1600.

Lastig...
Welke browser gebruik je?
Hoe ben je met Internet verbonden? Je PC rechtstreeks, of via een router?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan