Internet doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

kokkie20

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2006
Hallo
Ik heb sinds kort windows xp sp2
Maar me internet doet sinds kort raar.
Dan schokt het beeld zou maar zeggen.
Dan gaat de inhoud van me browser op en neer.
Weet iemand misschien hoe ik dit irritante probleem kan oplossen
Bvd

kokkie20

Goede drivers voor je video kaart geinstalleerd.

Ik heb dit probleem ook al voorgehad met een combinatie van SP2 en een Logitech draadloze scroll muis. Ik probeerde het op te lossen met nieuwe software voor de muis, maar dit hielp niet. Ik sloot dan een nieuwe muis aan en dit loste het probleem op. SP2 verwijderen kan natuurlijk ook helpen...

ISP2 verwijderen kan natuurlijk ook helpen...
Hopelijk ironisch bedoeld ? Je kan ook Windows verwijderen ! SP2 zeker niet verwijderen

Vermits het software gebonden is (vermoedelijk toch) kan je eerst eens proberen in safe mode. Is het dan nog schokkerig dan heb je wellicht toch een slecht contact of hardware probleem. Dat éérst uitsluiten. Verder zoeken .... inderdaad voor aangepaste laatste drivers.

Ik heb dit probleem ook al voorgehad met een combinatie van SP2 en een Logitech draadloze scroll muis. Ik probeerde het op te lossen met nieuwe software voor de muis, maar dit hielp niet. Ik sloot dan een nieuwe muis aan en dit loste het probleem op. SP2 verwijderen kan natuurlijk ook helpen...

eehh ik heb geen draadloze muis. had ik wel maar heb hem weggegooid omdat tie kapot was gegaan.
Toen een nieuwe muis gekocht ( niet draadloos) en het probleem is er nog steeds.
Ik weet niet hoe ik sp2 moet verwijderen want ik heb een windows cd-rom met windows sp2 automatisch erop

Hopelijk ironisch bedoeld ? Je kan ook Windows verwijderen ! SP2 zeker niet verwijderen

Vermits het software gebonden is (vermoedelijk toch) kan je eerst eens proberen in safe mode. Is het dan nog schokkerig dan heb je wellicht toch een slecht contact of hardware probleem. Dat éérst uitsluiten. Verder zoeken .... inderdaad voor aangepaste laatste drivers.

erm me muis heeft geen software nodig :rolleyes:
en wat zou dan het hardware probleem zijn?

Verder zoeken ....

Zelfs indien het zou kunnen mag je SP2 niet verwijderen. Dit heeft geen enkele zin.

Een muis gebruikt ALTIJD software. Indien het deze software niet van de leverancier is, dan nog gebruik je software uit Windows. Controleer toch maar of er geen software voor die muis is.

Ik ga verder in "algemene beschouwingen" ...

Als het "beeld" schokkerig is, is er vermoedelijk een probleem met kabel of connector, van het beeldscherm, ofwel met de videokaart, eventueel met onaangepaste drivers (na SP2).

Als slechts de "pointer" schokkerig doet hangt het zowat van af :
- Muizen met een balletje : opendoen ballletje weghalen en alles binnenin grondig schoonmaken. (stof klit bijeen)
- Andere muizen kunnen soms heel slecht werken als die glijden op bedukte oppervlakten (bv het werkt slecht op een landkaart) Neem dan een effen blad papier en vergelijk.

Zelfs indien het zou kunnen mag je SP2 niet verwijderen. Dit heeft geen enkele zin.

Een muis gebruikt ALTIJD software. Indien het deze software niet van de leverancier is, dan nog gebruik je software uit Windows. Controleer toch maar of er geen software voor die muis is.

Bij de verpakking van de muis zat geen cd-rom :confused:

Ik ga verder in "algemene beschouwingen" ...

Als het "beeld" schokkerig is, is er vermoedelijk een probleem met kabel of connector, van het beeldscherm, ofwel met de videokaart, eventueel met onaangepaste drivers (na SP2).

Ik heb gezocht voor de drivers maar kan alleen maar drivers vinden voor windows 9x/me/nt

Als slechts de "pointer" schokkerig doet hangt het zowat van af :
- Muizen met een balletje : opendoen ballletje weghalen en alles binnenin grondig schoonmaken. (stof klit bijeen)
- Andere muizen kunnen soms heel slecht werken als die glijden op bedukte oppervlakten (bv het werkt slecht op een landkaart) Neem dan een effen blad papier en vergelijk.
Heb een muis met laser

ik zal wel een keer overdag proberen om een stukje te filmen met me mob en dan hier een link plaatsen.
misschien snappen jullie dan wat ik bedoel met het schokkerige gedoe :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan