Beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

djpatrick

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2005
Goedeavond,

Ik heb een laptop met windows 98
Vanmiddag draaide alles nog goed todat ik even met de beeldschermreolutie aan het ***ten was,
Opeens deed het beeldscherm niet meer.

Ik hoor de computer nog wel opstarten en de muis en alles gaat aan maar ik heb geen beeld.
( In het beign wel)

Als ik hem in veilige modus opstart zie ik wel beeld? maar kan ik geen drivers instaleren.

wie weet hier een oplossing voor

groetjes patrick

Verwijder ff de videokaart uit apparaatbeheer in de Veilige Modus en start de laptop opnieuw op naar de normale Windows-mode. Waarschijnlijk staan nu de resolutie en kleuren erg laag, maar dat wordt verholpen als Windows de videokaart weer correct heeft geinstalleerd.

Zorg dus wel ff dat je de driver voor de videokaart bij de hand hebt.

Verwijder ff de videokaart uit apparaatbeheer in de Veilige Modus en start de laptop opnieuw op naar de normale Windows-mode. Waarschijnlijk staan nu de resolutie en kleuren erg laag, maar dat wordt verholpen als Windows de videokaart weer correct heeft geinstalleerd.

Zorg dus wel ff dat je de driver voor de videokaart bij de hand hebt.

Ik heb dit gedaan en hij moest idd opnieuw opstarten,toen vroeg die of ik die drivers wou instaleren enz en heb ik ja gedrukt.toen moest die weer opnieuw opstarten.

hij startte gewoon en hoorde het opstartgeluid vn windows,maar heb nogsteeds geen beeld.

Tik es in als je in DOS hebt opgestart; scanreg /restore

Pak dan de laatste datum van vóór het probleem en laat Windows het register herstellen. Misschien dat dit helpt.

Tik es in als je in DOS hebt opgestart; scanreg /restore

Pak dan de laatste datum van vóór het probleem en laat Windows het register herstellen. Misschien dat dit helpt.

bedankt,na dit ingetypt te hebben en hem teruggezet te hebben deed alles het weer PERFECT!

Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan