• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatisch cel vullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

cor.de.kruijf

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2001
Ik heb nog een leuke uitdaging denk ik. Hoop dat iemand dit lukt

Ik heb een cel met een bepaalde inhoud en opmaak.
Die inhoud en opmaak sleep ik naar een andere cel, en nu komt het, de cel die ik leeg maakte met deze actie wordt automatisch weer gevuld met de originele inhoud.:)

Op deze manier heb ik dan dus een onuitputtelijke bron.:confused:

"Challenge me !":D :p

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Laatst bewerkt:
"Challenge me !":D :p

Met vriendelijke groet,

Roncancio
jeeeeeeeeeee, jij bent echt goed!!!!!!!!!:thumb:

Nu kan ik mijn werkblad nog beter maken. Dank je wel.
Ik denk dat ik voortaan beter kan vragen wie iets kan in plaats van of iets kan.
Ik raak steeds meer onder de indruk van Excel, volgens mij kan alles.
De enige restrictie is denk ik de juiste persoon die het maakt.:)

Heb nog even de volgende vraag, kan het ook met een beperkte groep cellen,of een aantal bepaalde cellen?

Laatst bewerkt:
Heb nog even de volgende vraag, kan het ook met een beperkte groep cellen,of een aantal bepaalde cellen?

Uiteraard.
Zeg maar om welke cellen het gaat.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Uiteraard.
Zeg maar om welke cellen het gaat.

Met vriendelijke groet,

Roncancio
Ron het gaat om de cellen V7;V9;V11;V13 en AA7;AA9;AA11;AA13
Alleen ben ik bang dat de code in conflict raakt met je eerdere oplossing op "cellen omwisselen"

Daarin worden nl dezelfde variabelen gedefinieerd. Als ik de code daarvan vergelijk met deze, dan zie ik veel overeenkomsten. Het probleem wordt dus denk ik om het te combineren.
Jouw code van cellen omwisselen heb ik toegepast, en werkt fantastisch. Als deze voor mij zeer goede oplossing gecombineert kan worden met deze zou het helemaal geweldig zijn.
met vriendelijke groet,
Cor:o

Alleen ben ik bang dat de code in conflict raakt met je eerdere oplossing op "cellen omwisselen"

Daarin worden nl dezelfde variabelen gedefinieerd. Als ik de code daarvan vergelijk met deze, dan zie ik veel overeenkomsten. Het probleem wordt dus denk ik om het te combineren.
Nah, daar heb ik wel een oplossing voor.
Ik ben nu aan het werk maar vanavond zal ik het aanpassen.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Zoals beloofd.

In het bestand heb ik de code voor het dubbelklikken als het verslepen samengevoegd.
De code werkt uitsluitend voor de cellen V7, V9, V11, V13, AA7, AA9, AA11 en AA13.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Laatst bewerkt:
Je hebt laten zien dat je beide kunt, alleen dit resultaat is niet wat ik voor ogen had.:o
Waarschijnlijk ben ik te vaag in mijn vraagstelling, maar we zijn op de goede weg.
Ik heb je laatste versie wat gerangschikt en van uitleg voorzien.
Misschien dat je zo begrijpt wat ik zoek.:)
Alvast bedankt voor je moeite.:thumb:

Bijlagen

Bedoel je het zo:

In bijgevoegd bestand kan je alleen wisselen tussen de cellen in het rooster.
Alleen de cellen V7, V9, V11, V13, AA7, AA9, AA11 en AA13 worden de cellen opnieuw opgemaakt.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Laatst bewerkt:
Bedoel je het zo:

In bijgevoegd bestand kan je alleen wisselen tussen de cellen in het rooster.
Alleen de cellen V7, V9, V11, V13, AA7, AA9, AA11 en AA13 worden de cellen opnieuw opgemaakt.

Met vriendelijke groet,

Roncancio
Helemaal geweldig Ron, ik wist dat je het kon.
Dank je wel:) :thumb:

Ik heb nog twee kleine dingetjes opgemerkt.
1 Wanneer ik enkele van de cellen V7-AA13 in het veld sleep, en vervolgens dubbelklik om binnen het veld te wisselen, wordt
gewisselt met 1 van de cellen V7-AA13

2 de opmaak van de cellen V7-AA13 is bold en gecentreert, kan dat ook mee in de code?
ik heb het zelf geprobeerd maar sloop meer dan ik goed doe.

Laatst bewerkt:
Helemaal geweldig Ron, ik wist dat je het kon.
Dank u, dank u.:o

Ik heb nog twee kleine dingetjes opgemerkt.
1 Wanneer ik enkele van de cellen V7-AA13 in het veld sleep, en vervolgens dubbelklik om binnen het veld te wisselen, wordt
gewisselt met 1 van de cellen V7-AA13
Dit is inmiddels opgelost.

2 de opmaak van de cellen V7-AA13 is bold en gecentreert, kan dat ook mee in de code?
Ook dit is opgelost.
De doelcellen alvast Bold en gecentreerd maken (ipv in de code) lag ook te veel voor de hand. :p :D

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Laatst bewerkt:
Ron, nu ben ik helemaal tevreden.
Bedankt voor je inzet, en tot de volgende keer.:D :rolleyes: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan