Windows XP Prof SP1 Installatie..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freak46

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2006
HoiHoi!!,

Ik wil windows opnieuw installeren en er staat nu Windows SP2 op..
Dus als ik hem in windows wil installeren, krijg ik een error dat er al een nieuwe versie opstaat. en hij wil niet de cd opstarten.. EN dan weet ik dat mensen hier komen om te zeggen: Je moet de opstart-volgorde in het Bios veranderen eerst CD drive.. Maar ik heb een kant-en-klare Pc dus dat kan ik niet kiezen. DUS weet iemand wat?

Mvg Freakie

Hallo !

Je kunt SP2 verwijderen via Configuratiescherm - software (vinkje zetten bij: update's weergeven),

Dan moet het wel lukken.

Greetz,

Harry.

HoiHoi!!,

Ik wil windows opnieuw installeren en er staat nu Windows SP2 op..
Dus als ik hem in windows wil installeren, krijg ik een error dat er al een nieuwe versie opstaat. en hij wil niet de cd opstarten.. EN dan weet ik dat mensen hier komen om te zeggen: Je moet de opstart-volgorde in het Bios veranderen eerst CD drive.. Maar ik heb een kant-en-klare Pc dus dat kan ik niet kiezen. DUS weet iemand wat?

Mvg Freakie

Freakie ...verwijder SP2 eens via Software,als dat er niet meer opstaat ,zou het volgens mij wel moeten lukken,en verwijder je Updates die er op staan ook.Even vinkje zetten in Software Updates tonen

Nu krijg ik een blauw scherm :(

Laatst bewerkt:
De fout is 0xallemaal nullen en op het eind 6B
dus zoiets 0x000006B

aleeen de nullen kloppen niet

Nee ik heb gewoon XP Pro SP1

kan ik het niet met opstart diskette fixen ofzo

trouwens ik kom nu helemaal niet meer in windows, als ie klaar is dan krijg ik blauw scherm met stop 0x00000006B en dan reboot ie weer

Laatst bewerkt:
Dan kan je er toch vanaf opstarten,en dan de Partitie waar XP op staat verwijderen,en dan nieuw installeren(CD vuil?)

zeg ff wat ik precies moet deon

stap voor stap dan voor ik het uit

er zitten wat lichte krasjes op

Laatst bewerkt:
Hij pakt de opstart diskette wel maar de cd niet kan ik de cd niet launchen via de opstart-diskette

daar moet ik de boot volgorde aanpassen maar dat heb ik niet dus..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan