windows wil niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jojo45

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2001
Hallo Allemaal,

Heb weer een raar probleem, Windows wil niet opstarten.
Heb met PARTION MAGIC mijn C schijf bekeken, en zag de volgende fouten:

1516 partition improperley dismounted pleasse.
1534 cluster crosslinked or not allocated.
1531 too few clusters
1531 too few clusters

Wie kan me verder helpen, wil graag de boel weer aan de praat krijgen en mijn D en E gedeelte behouden.

Groetjes van Joke uit Delft

Hallo Allemaal,

Heb weer een raar probleem, Windows wil niet opstarten.
Heb met PARTION MAGIC mijn C schijf bekeken, en zag de volgende fouten:

1516 partition improperley dismounted pleasse.
1534 cluster crosslinked or not allocated.
1531 too few clusters
1531 too few clusters

Wie kan me verder helpen, wil graag de boel weer aan de praat krijgen en mijn D en E gedeelte behouden.

Groetjes van Joke uit Delft

Dit geeeft men hier aan

Ja sorry mijn man had het neer gezet ,ik zat het net telezen
Bedankt voor het lezen

Joke

Ik zit nu nog met het probleem ,ik moet met partition magic een rescue diskette maken
Maar in de pc die werkt zit geen diskdrive ik heb partion magic op de pc gezet maar
ik kan het niet op cd branden wel op een geheugen kaartje
Wie weet hier een oplossing voor de pc waar het op gebruikt moet worden heeft wel een drive

al vast bedankt
Joke

Ik zit nu nog met het probleem ,ik moet met partition magic een rescue diskette maken
Maar in de pc die werkt zit geen diskdrive ik heb partion magic op de pc gezet maar
ik kan het niet op cd branden wel op een geheugen kaartje
Wie weet hier een oplossing voor de pc waar het op gebruikt moet worden heeft wel een drive

al vast bedankt
Joke

Het op de Stick zetten,en dan bij iemand die wel een diskdrive heeft even over zetten

Of de PC waar het op gebruikt moet worden,kijken of in de Bios er van Stick opgestart kan worden

Laatst bewerkt:
Of de PC waar het op gebruikt moet worden,kijken of in de Bios er van Stick opgestart kan worden[/QUOTE]

De pc waar het om gaat heeft geen opties voor het opstarten met sticks of andere dingen
alleen cd-rom of floppy drive
Maar bedankt voor het mee denken

Joke

De pc waar het om gaat heeft geen opties voor het opstarten met sticks of andere dingen
Vervelend punt hiermee kan zijn,dat de mogelijkheid voor het booten met een stick,pas zichtbaar wordt in het bios als de stick geplaatst is :confused:

Greetz

Probleem is op gelost ,met disketten van partition magic format C ik heb de gok maar genomen want ik wist echt niet wat tedoen .maar het is goed afgelopen en de backup kon ik weer terug zetten :thumb: :thumb: :thumb:
Was wel leuk heb ik eindelijk de diskettes stond het zelfde op de ultimate Boot cd
Maar toen wist ik niet wat ik ermee kon doen .
Bedankt voor het mee denken ik vind dit een hele goede site jullie hebben mij al heel vaak geholpen

Groetjes uit Delft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan