Lichte VBA-Paniek!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satine

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 okt 2006
Ik ben pas begonnen met vba, weet der dus zo goed als niks van, moet dringend een aantal opdrachten afwerken, zit met een deadline! Is er iemand die mij een beetje kan of wil helpen over msn? Het lijkt me nogal omslachtig om alles hier uit te typen. Het zijn (denk ik) vrij simpele macro's ... dingen zoals msgboxen die dingen moeten optellen, paar formules in excell... als ik een paar voorbeeldmacro's zou hebben zou ik al immens veel verder zijn! Plz help me! => amorelocomaniluna@hotmail.com

Mercix!!!

Ik ben pas begonnen met vba, weet der dus zo goed als niks van, moet dringend een aantal opdrachten afwerken, zit met een deadline! Is er iemand die mij een beetje kan of wil helpen over msn? Het lijkt me nogal omslachtig om alles hier uit te typen. Het zijn (denk ik) vrij simpele macro's ... dingen zoals msgboxen die dingen moeten optellen, paar formules in excell... als ik een paar voorbeeldmacro's zou hebben zou ik al immens veel verder zijn! Plz help me! => amorelocomaniluna@hotmail.com

Mercix!!!

Satine

het is niet de bedoeling om huiswerk van vraagstellers op te lossen. En al helemaal niet te converseren via MSN, waar is er anders een forum voor?

Stel gerichte vragen, en er antwoordt zeker iemand. Zeker indien het relatief gemakkelijke VBA code zijn.

Wigi

Reply

Euhm ik vraag u ook nie van mijn huiswerk op te lossen he, der is nog zoiets als zelfrespect... En als ik zeg deadline dan is da me de bedoeling van duidelijk te maken da ik veeeeeel vragen heb en da da over een forum eeuwen duurt en da ge eindeloze discussies kunt creeeren & daar heb ik dus geen tijd voor. Andere mensen mss wel, ma daarvoor interesseert het mij nie genoeg. In elk geval bedankt voor de zeer sympathieke reactie, de problemen zijn inmiddels opgelost. Amuseer je nog.

Euhm ik vraag u ook nie van mijn huiswerk op te lossen he, der is nog zoiets als zelfrespect... En als ik zeg deadline dan is da me de bedoeling van duidelijk te maken da ik veeeeeel vragen heb en da da over een forum eeuwen duurt en da ge eindeloze discussies kunt creeeren & daar heb ik dus geen tijd voor. Andere mensen mss wel, ma daarvoor interesseert het mij nie genoeg. In elk geval bedankt voor de zeer sympathieke reactie, de problemen zijn inmiddels opgelost. Amuseer je nog.

Amai, wil ne mens vriendelijk zijn en hulp aanbieden... :confused:

Als het geen huiswerk was, aanvaard dan mijn excuses. Maar dat was mijn eerste indruk.

Maar als het opgelost is, zoveel te beter. Jij kiest zelf wat je doet.

Als je eens rustig op het forum rondkijkt, dan zie je dat vragen over MsgBox en simpele formules (met respect gezegd, ik bedoel absoluut niets denigrerends) bijna direct beantwoord worden. Zonder ellenlange discussies. Zelfs moeilijke vragen - als ze duidelijk gesteld zijn - worden nogal snel beantwoord.

Indien je nog vragen hebt, doe gerust. Ik kijk er zeker naar.

Wigi

re : huiswerk

De laatste die zijn huiswerk opgelost wilde zien in microsoft.public.misc.excel was Ahmad. Volgens Google Analytics zat ie in Oxford ! Daar komen dus de 'knappe koppen' vandaan.arggggh:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan