Vista over XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

mjacobs89

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 okt 2006
Hallo!

Ik ben niet zo heel handig met computers. Ik heb laatst vista geinstalleerd, over xp heen, dus ZONDER extra petitie. Nu staan alle bestanden en programma's van XP in de map windows.old. Hier kan ik dus (bijna) niets meer mee. Kan ik deze naar Vista overplaatsen (het is zonde, want het is meer dan 50 G!). Als di niet kan, hoe kan ik dan weer XP erop zetten, zonder dat ik alles kwijt ben. Zet hij die map windows.old dan weer terug? Systeemrecover werkt ook al niet!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Tnx

Martijn

Ik denk dat je beter kan formatteren, je zult dan wel alles kwijt zijn... als je gaat prutsen met al die bestanden op 1 partitie dan wordt de boel er niet beter op.

Hoi,

Nee, je kunt niet meer 'terug'.
Dus dat betekent zoveel als mogelijk, je data backuppen.
En dan met de XP-schijf de partitie verwijderen en opnieuw XP erop.

Ik denk dat je beter kan formatteren, je zult dan wel alles kwijt zijn... als je gaat prutsen met al die bestanden op 1 partitie dan wordt de boel er niet beter op.

Maar dat is vet onhandig. Dan moet ik dus egt alles opnieuw erop zetten. Ook al mijn documenten, en dat zijn er nog al wat:shocked:

Maar dat is vet onhandig. Dan moet ik dus egt alles opnieuw erop zetten. Ook al mijn documenten, en dat zijn er nog al wat:shocked:

Als je gewoon al je documenten zet op een dvd-tje(s) dan kan je die later makkelijk weer kopieren van dat dvd-tje.

Als je gewoon al je documenten zet op een dvd-tje(s) dan kan je die later makkelijk weer kopieren van dat dvd-tje.

Dat is 17 G aan bestanden. Kan ik dat niet sharen naar de pc boven en dan later weer terug halen? Dat is misschien makkelijker.?

Je zou ook je schijf kunnen halveren (P.magic)en daar je backup opzetten..

17 gig aan documenten?? Onder belangrijke bestanden versta ik: Word documenten, foto's, muziek.. je hebt toch wel meerdere partities? Of niet......

Je kan het overzetten naar een andere PC in je netwerk, maar 17 gig gaat wel _even_ duren.. maar het kan wel ja. :)

Of een externe hardeschijf gebruiken, gaat makkelijker en sneller dan netwerk.
Als je er geen hebt, kan je er voor een paar dagen mischien 1 lenen.

Hallo !

Even een vraagje: Hoe heb je het voor elkaar gekregen op Vista over XP te zetten ?

Of heb je een engeltalige XP-versie ?

Normaal krijg je de melding dat het wegens taalverschil niet mogelijk is.

Ben gewoon benieuwd.

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan