Ondertitels branden met nero7(vision express 4)

Status
Niet open voor verdere reacties.

herbertM

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2006
Eindelijk een programma gevonden die mijn avi bestanden makkelijk en redelijk snel omzet naar een bruikbaar dvdtje voor op mijn dvd speler.Ik gebruik hiervoor nero vision express van nero 7.
Het probleem is dat deze versie geen ondertitels meepakt,ook niet als ik ffdshow gebruik.In mijn mediaplayer draaien de ondertitels mooi mee maar als ik ga branden zie ik geen ondertitels.
De vorige versie die ik had nero vision express 2 deed dit wel.Alleen ging het branden bij mij 9 van de 10 keer mis dus daarom probeer ik nu deze versie eens.
Kan iemand mij helpen of als je een betere oplossing hebt hoor ik die graag!!!!!

Nero 7 heeft volgens mij de volgende brandprogramma's aan boord.
Nero Burning ROM
Nero Express
Nero Vision
Nero Recode.
Wat bedoel je met Nero Vision Express?

Ik heb ook lange tijd een probleem gehad met het branden van ondertiteling bij een film.
Ik gebruik "ConvertXtoDVD", daar sleep ik de film naartoe en deze herkent zelf dan de ondertiteling die je dan als het goed is in dezelfde map hebt staan. Ook kan je het menu nog een beetje bijwerken. Hierna decodeertie ff een tijdje :)
Vervolgens krijg je .vob bestanden en kan je via nero, het onderdeel "Dvd-video hercoderen", deze op dvd zetten.

Ik gebruik "ConvertXtoDVD", daar sleep ik de film naartoe en deze herkent zelf dan de ondertiteling die je dan als het goed is in dezelfde map hebt staan.
En dan exact de zelfde naam moet hebben, neem ik aan. Op ExtraDVD staat veel informatie over ondertiteling.
Op deze pagina wordt het hele proces van AVI (DviX) naar DVD besproken. Niet alle gebruikte programma's zijn freeware.

Laatst bewerkt:
De film en de ondertiteling moeten idd dezelfde naam hebben.
Het is het volgende programma, want die uitleg van die website heb ik wel eens uitgeprobeerd, maar nooit werkend gekregen :S. Dit is daarentegen een heel simpel programma.
Ik weet niet hoe lang the try-versie geldig is enzo, maar ik heb de volledige versie, deze is vast wel ergens te vinden.

Laatst bewerkt:
Nero 7 heeft volgens mij de volgende brandprogramma's aan boord.
Nero Burning ROM
Nero Express
Nero Vision
Nero Recode.
Wat bedoel je met Nero Vision Express?

Nero Vision heette vroeger onder Nero 6.x Vision Express (tot versie 3). Met versie 4 is Express weggelaten.

Is de ondertiteling een apart file ( *.*srt of iets dergelijks)? In dat geval zul je door het proces heen moeten van de ondertiteling erbij te moeten zetten. Dit kan niet in Nero 7 ( althans ik heb het niet gevonden). Wel op deze manier.Waarna je via Nero de film op DVD kunt zetten.

Toch jammer dat ik weer extra programma's moet gebruiken om die ondertitels er bij te krijgen.Met de oudere versie deed hij dit automatisch en nu komt er een nieuwe versie en werkt dit niet meer.Toch erg vreemd

Toch jammer dat ik weer extra programma's moet gebruiken om die ondertitels er bij te krijgen.Met de oudere versie deed hij dit automatisch en nu komt er een nieuwe versie en werkt dit niet meer.Toch erg vreemd
Weet je zeker dat het twee seperate files waren ( 1 avi en 1 srt?) Ik ben al " jaren " een Nero gebruiker en heb lopen Kl.... met die twee programma's die Boeing en ik in de link vermeld hebben.

Erg jammer al die extra handelingen om de ondertitels eronder te krijgen.De oudere versie van nero pakte deze automatisch mee.Vindt het toch erg vreemd dat deze nieuwe versie dit niet doet.
Er is ook niemand die weet of hier nog een patch van uit komt ofzo??????

Erg jammer al die extra handelingen om de ondertitels eronder te krijgen.De oudere versie van nero pakte deze automatisch mee.Vindt het toch erg vreemd dat deze nieuwe versie dit niet doet.
Er is ook niemand die weet of hier nog een patch van uit komt ofzo??????
Ikheb een vermoeden (niet meer dan dat) dat Nero misschien wat problemen kreeg met die ondertitels. Die zijn namelijk bijna altijd illegaal verkregen.
Kijk in onze huisregels. :cool:

Ja zeker weten dat dat twee bestanden waren.Een een .avi bestand en een tekstbestand.srt/of.sub.
Met nero vision (express) uitgave 2 deed hij dat automatisch.Ik had alleen het probleem dat het omzetten en branden met deze uitgave vaak vastliep.Dus daarom ben ik over gegaan op deel 4.
Dus ***** dat dit niet meer ondersteund word.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan