Geen GPS?

• Onderwerp starter Onderwerp starter elma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

elma

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Hoi hoi.....

Vandaag Tom Tom gekocht voor op mobiel (Nokia N70) Keurig geinstalleerd door de verkopende partij..... Maar nu..... wil er mee onderweg gaan maar telefoon zegt "geen GPS apparaat"
Toets ik ervolgens toch een bestemming in dan blijft hij zeggen "wacht op bruikbaar GPS-signaal"
Is hier iets mis of moet ik zelf nog iets doen? Ik meende dat hij gebruiksklaar was!
Dank alvast voor eventuele reactie

Waarschijnlijk is alles gewoon in orde. De eerste keer kan het een half uur duren voordat je een bruikbaar GPS signaal hebt.

kan inderdaad een half uurtje duren.
als ik de mijne een tijdje niet heb gebruikt moet ik ook altijd een half uur wachten.
En als ik hem vaak gebruik heb ik binnen een minuut verschillende satalieten te pakken

Geen GPS apparaat gevonden

Heb hetzelfde probleem met TomTom6. Hij geeft aan dat er geen apparaat gevonden is, ga nu proberen of hij na een half uur eindelijk iets doet. En een uurtje laten zoeken, nada
Heb een IPAQ HW6915,
IN SEPTEMBER VERSCHENEN.
Staat standaard BENELUX tomtom 5.3 op . Geupdate (!!!!!!) naar 6.0 maar hij geeft geen GPS Apparaat gevonden.

Terug de versie 5.3 opgestart en na 20 sec vebinding

Laatst bewerkt:
Heb je wel een GPS ontvanger? Dacht niet dat de Nokia N70 deze ingebouwd heeft.:confused:

Heb je wel een GPS ontvanger? Dacht niet dat de Nokia N70 deze ingebouwd heeft.:confused:

Heb een IPAQ HW6915, IN SEPTEMBER VERSCHENEN. Staat standaard BENELUX tomtom 5.3 op . Geupdate (!!!!!!) naar 6.0 maar hij geeft geen GPS Apparaat gevonden. En een uurtje laten zoeken, nada ----> Terug de versie 5.3 opgestart en na 20 sec vebinding:confused:

Heb een IPAQ HW6915, IN SEPTEMBER VERSCHENEN. Staat standaard BENELUX tomtom 5.3 op . Geupdate (!!!!!!) naar 6.0 maar hij geeft geen GPS Apparaat gevonden. En een uurtje laten zoeken, nada ----> Terug de versie 5.3 opgestart en na 20 sec vebinding:confused:
Ik had het meer tegen de topic starter, maar goed. Het zou kunnen dat er een fout in je update zit. Ik heb geen ervaring in het apparaat wat jij hebt, maar ik moet met m'n Nokia 6260(telefoon) de GPS ontvanger(bluetooth)eerst aanmelden.(bij de eerste keer gebruik), daarna wordt deze vanzelf herkend. Mischien is dat bij jou ook het geval na je update.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan