driver branden voor andere pc

• Onderwerp starter Onderwerp starter nixs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nixs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Beste mensen.,

Ik begrijp niets maar dan ook hellemaal niets van drivers.
Nu moet ik een driver halen de FX5500 maar deze is voor een andere pc,ik kan toch niet op mijn laptop de driver uitpakken ergens neeer zetten en hem branden voor een andere pc ??

Kan iemand mij duidelijk uitleggen hoe dit werkt,ik weet wel waar ik de drivers haal wat de beste zijn ,omega dat is geen probleem meer dit heb ik ook hier vandaan dit terzijden.

De bedoeling is dus een FX5500 op te halen deze te branden op mijn LT de cd mee te nemen naar e andere pc en hem daar te instaleren.

Wanneer iemand een link heeft waar het perfect beschreven staat vindt ik dat ook top,ik heb de link niet kunnen vinden.
met vriedelijke groet Nixs

Je die leuke Bill

Je zal wel Windhoos EXtra Problemen hebben. Die wil het je makkelijk maken, maar helaas.

Je kunt de Zipfile zelf op een CD-R of RW branden of eerst uitpakken en dan branden. Dat maakt niet uit.

Maar zonder brandprogramma is het mij nog niet gelukt.

Wat je ook kan doen is het zip bestand met www.yousendit.com versturen.

Eric.

@ Harry: de man wil Omega

Laatst bewerkt:
Begrijp nu je probleem

Het is een exe file.

Wat je kunt doen is hem renamen b.v. in .jpg of beter .ad3 want XP kent geen ad3 en met jpg gaat hij mogelijk proberen het plaatje te laten zien, wat natuurlijk mislukt.

In in de andere PC weer renamen naar .exe

Laatst bewerkt:
Hallo !

Hiet: http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp haal je de driver.

Kies voor : "Opslaan", en brandt 'm dan !

Greetz,

Harry.
Wat zijn we weer snel vanmiddag erop gezet nu andwoord fantastisch gewoon,bij deze dank ik ook eric voor zijn oplossing deze was de meest eenvoudige dus heb deze genomen en het is gelukt.

Ps admin ik wil lid worden en jullie steunen maar ik kryg maar geen formulier thuis om een heet dat fiat hier om het van mijn rek af te halen !!!!!!!!!!!!!!

Greetz Nixs:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan