contoller gaat niet uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Hallo allemaal ik heb de nieuwste xbox 360 en ik heb een vraagje over de controllers, als ik alles uitschakkeld dan blijf 1 van de controllers aan staan dan zie je bij de ring of light aan de rechtse kant 2 kwadranten licht branden dus niet fel maar gewoon als het ware gedooft, weet iemand of dat zo hoort want het is mij eigenlijk nog nooit opgevallen, het kost zo wel batterijen maar gelukkig heb ik oplaatbare maar laat het even weten of dat normaal is..
Fred..................

Ik en een vriend hebben dit probleem ook.
Wat je moet doen als je dit constateert is de batterij ca 10 seconden los te halen en dan weer vast te maken.

Suc6:thumb:

Dat heb ik dus gedaan maar dat is ook de oplossing niet, hij gaat meteen weer terug aan.
Fred

Ook na 10 seconden? Dit is vreemd, als ik dat doe is bij mij het probleem weg.
Neem anders contact op met het gratis 0800 nummer van Xbox Support, ik heb goede ervaringen met hen.

dat lijkt me een goed idee, want iedere keer die batterij eruit halen is iets wat je toch snel vergeet.
Fred....
p.s ik laat de vraag toch nog even open staan, zodra ik iets meer weet laat ik het je horen......

De Xbox is op een randaarde Stopcontact aangesloten?

Zo nee,draai de stekker eens om

Laatst bewerkt:
De Xbox is op een randaarde Stopcontact aangesloten?

Zo nee,draai de stekker eens om

Uit nieuwsgierigheid, wat zou dit uit maken.
Hier heb ik nog nooit van gehoord, de controllers van de Xbox 360 zijn namelijk draadloos :shocked:

Uit nieuwsgierigheid, wat zou dit uit maken.
Hier heb ik nog nooit van gehoord, de controllers van de Xbox 360 zijn namelijk draadloos :shocked:

Pardon?

Je bezit er zelf 1 ?

Ik wel en bij mij werkt alles via touwjes.

Werkt namelijk ook veel zuiverder dan met een draadloos opstelling!!

Ook die staat hier opgesteld.!

Vandaar waarschijnlijk de verwarring,
Ik bezit er inderdaad 1, en heb alles draadloos, zowel de controllers als de netwerkverbinding. Bij mij werkt dit erg goed.

Neemt niet weg dat ik het randaarde verhaal niet begrijp. Mijn vorige reply was niet uit sarcasme geplaatst, maar uit nieuwsgierigheid, ik heb echt geen idee waarom je de stekker moet omdraaien als je geen randaarde hebt.

Groet Greg

o

Hallo allemaal ik heb de nieuwste xbox 360 en ik heb een vraagje over de controllers, als ik alles uitschakkeld dan blijf 1 van de controllers aan staan dan zie je bij de ring of light aan de rechtse kant 2 kwadranten licht branden dus niet fel maar gewoon als het ware gedooft, weet iemand of dat zo hoort want het is mij eigenlijk nog nooit opgevallen, het kost zo wel batterijen maar gelukkig heb ik oplaatbare maar laat het even weten of dat normaal is..
Fred..................

dat heb ik ook vaak gaat de xbox360 ook niet in een keer uit maar dat is alleen als je langer dan 6 uur heb gegamed dan is namenlijk de aan/uit knop te lang aan geweest en blijft hij aan als je hem uit zet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan