Opstarten Windows 98 SE

Status
Niet open voor verdere reacties.

saturator

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2006
Heren van de techniek, sinds kort verschijnt er bij het opstarten van Windows 98 SE twee maal achter elkaar een klein scherm van ongeveer 3x3 cm met daarin een "tekstballonnetje" met uitroepteken en de optie om OK aan te klikken. Er gebeurd verder niets mee en na op OK geklikt te hebben start de computer keurig op.
Iemand die dit rare verschijnsel kan beschrijven zodat ik er wat aan doen kan. Mocht dit niet zo zijn geen man overboord.;)

Chris

staat er geen tekst in dat tekstballonetje? of een fout nummer daar kunnen we wat meer mee.

Hoi Bandit, denk dat een Online Scan alleen maar verwarring brengt daar ik, na een crash, alle mappen heb moeten wijzigen om Windows 98 SE weer aan de praat te helpen. Of die twee schermpjes nu een gevolg zijn van mijn prutsen, weet ik niet. Ik ga ook verder niets ondernemen daar alles nu redelijk goed functioneert. Mijn gedachten gingen uit naar een "eenvoudige" oplossing. Bedankt voor je reactie. :thumb:

Chris

Laatst bewerkt:
Moet ik je het toch aanraden,het kan wel eens zo zijn dat het met een Adware /Mailware problem te maken kan hebben.

Ja dat komt er van.

Helaas doordat je mappen heb gewijzigd is er een progje dat zijn map niet meer kan vinden.

Dan is ook vaak de melding weg en blijft het uitroepteken over.

Einde van deze vraag

Helaas doordat je mappen heb gewijzigd is er een progje dat zijn map niet meer kan vinden.

Dan is ook vaak de melding weg en blijft het uitroepteken over.

Beste Eric en Bandit, hartelijk dank voor jullie reactie. Bandit ik heb je raad opgevolg en een Online Scan gedaan die geen resultaat gaf daar de PC vast liep. Eric er was geen uitkomen meer aan ik moest iets ondernemen en het wijzigen van mijn mappen was de enige oplossing, Windows draait voor mijn gevoel nu lekker, vandaar mijn uitspraak dat ik geen veranderingen meer wil aanbrengen. Het progje dat onvindbaar is blijkt niet van grote invloed te zijn (hoop ik).

Beste Raymond Bos jouw reactie doet mij verdriet en mijn vraag was beslist niet bedoeld voor mensen met jouw manier van advies geven aan iemand met weinig verstand van PC's. Onthoud je voortaan om te reageren op vragen van ondergetekende dan hoef je ook dat soort van uitspraken te doen.

Chris :mad:

Beste diep gekrenkte saturator,

Je geeft zelf aan je bericht dat je niet van plan bent nog enige actie te ondernemen maar wil wel van je probleem af. Hoe wil je dat doen zonder enige actie? Daarom zei ik ook,vraag dan niks. Maar goed ik hoop dat je een passend antwoord van Eric hebt gekregen. Succes verder op het forum!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan