ik bén de systeembeheerder

• Onderwerp starter Onderwerp starter dito
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dito

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2000
ik wilde zonet spyware doctor installeren op mijn PC. Er is maar één gebruiker aangemaakt, en geen andere profielen ingesteld. Toch krijg ik de melding dat ik geen toestemming heb om het prog te installeren, enkel de systeembeheerder.
Wat nu?

ga naar Start -> Configuratiescherm -> Gebruikersaccounts -> Gebruikersaccounts
en klik op eigen gebruiker, klik daarna op de stop "Computerbeheerder" en het lijkt mij dat het dan wel lukt.:)

klik op eigen gebruiker,................. klik daarna op de stop "Computerbeheerder"
Op de stippellijn invoegen: "Mijn type account wijzigen, en" Maar dat zal ongetwijfeld al geselecteerd zijn. :(

Heb je al geprobeerd in Veilige modus te installeren?

Hoi.,

Heb je meerdere account op de pc,wanneer dit niet zo is hoor je idd de beheerder te zijn je kan hier bover beschreven kijken of je niet toen vallig beperkte rechten hebt .
Als dit allemaal niet zo is is het mij ook een raadsel en weet ik buiten dit en wat andere aa gaven de oplossing ook niet.

Ps vergeet niet aan even te zeggen als het opgelost is wat eraan de hand was ik ben hier toch wel nieuwsgierig naar

Start op in de Veilige Modus, log dan in als Administrator, en ga naar Gebruikersaccounts, en stel jezelf goed in.
Hoi michael,

Ik wist niet dat het nodig was om op te starten in veilige modes,ik kan mij toch herrineren dat ik met gewoon opstarten met het wachtwoord de accounts veranderd te hebben of heb ik het fout.
Volgens mij is het een kwestie dat je het wacht woord hebt,maar goed ik kan het fout hebben groeten nixs

Ja dat kan ook, maar voor de zekerheid dat alles goed gaat, kan je inloggen als Administrator op de pc.

helaas, driewerf

Ik heb gedaan wat jullie voorstelden. Al de instellingen staan zoals jullie ze voorstelden. Kan ik het slachtoffer zijn van een worm oid?

Start op in de Veilige Modus en log in als Administrator en probeer Spyware Doctor dan te installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan