Scarface Warning

Status
Niet open voor verdere reacties.
Update

Ik bedoel dat na de installatie van de patch de opgeslagen spellen nog steeds te openen zijn. Je kunt dus verder spelen waar je was gebleven na de laatste keer saven.

Ik weet niet of de crack van invloed is. Ik heb zelf geen crack, en installatie van de patch ging heel makkelijk: downloaden, opslaan, run en het was klaar. De patch kun je gewoon op elke locatie opslaan, en runnen. Hij zoekt zelf de dir van Scarface.

Ik zou voor de zekerheid eerst de crack verwijderen (als dat mogelijk is).

Succes

Scarface patch

Had jij deze patch geinstalleerd voor dat je licensie was verlopen?

Want ik krijg een fout melding dat hij de spel niet kan vinden en sluit ook automatisch af.

Want wanneer ik niet de crack gebruik maar het origineel. dan krijg ik nog steeds de melding dat de licensie is verlopen.
Ik denk dat ik dit eerder had moeten installeren. En gewoon de rest verder moet gaan met de crack..

Bedankt voor alle informatie.

Scarface patch

Nee, ik heb patch geinstalleerd nadat licentie verlopen was. Ik kon het spel dus niet meer opstarten. Ik heb echter geen crack geinstalleerd. Misschien dat het hierdoor bij je fout gaat. Laatste optie zal zijn: spel opnieuw installeren, direct met patch.

Nee, ik heb patch geinstalleerd nadat licentie verlopen was. Ik kon het spel dus niet meer opstarten. Ik heb echter geen crack geinstalleerd. Misschien dat het hierdoor bij je fout gaat. Laatste optie zal zijn: spel opnieuw installeren, direct met patch.

Dat zal ook geen nut hebben, want ik had uit de winkel een andere gekregen. de 1e dvd zeg maar verwijderd via software en dan de nieuwe er op gezet en toen kreeg ik als nog het bericht dat ie verlopen was.

Dus opnieuw installeren heeft geen nut geloof ik.

Dat zal ook geen nut hebben, want ik had uit de winkel een andere gekregen. de 1e dvd zeg maar verwijderd via software en dan de nieuwe er op gezet en toen kreeg ik als nog het bericht dat ie verlopen was.

Dus opnieuw installeren heeft geen nut geloof ik.

JAWEL HOOR ALEEN WEL CRACK AFHALEN

scarface

hallo

dat brobleem had k ook tot dat k de game gin update toen was het goed toen kon k spele

als jullie de update program wille hebbe mail je maar of voeg je me maar ff toe op msn

eespike20@hotmail.com

mvg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan