Verwijder probleem !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruterink

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2003
Kan iemant mij helpen, ik krijg dit probleem niet weg;
------------------
Via Real-time scan is een virus of ander type malware gedetecteerd en de opgegeven actie uitgevoerd.

.
Ondernomen actie: Toegang geweigerd.
.
Incidentnaam: E:\System Volume Information\_restore{DE2A8135-C5C3-4023-BDD1-A95BE695F081}\RP954\A0089555.exe
Detectienaam: CRCK_PWRDVD.A
Gebruikersnaam: Eigenaar
----------------------
Ik kan dit --CRCK_PWRDVD.A --- niet verwijderen.
Mijn kennis is niet zo goed mbt computeren.

Gr. Rinus.

Ben je met een crack voor Powerdvd bezig geweest?

Schakel systeemherstel eens uit herstart de pc en schakel systeemherstel weer in. Als het goed is ben je hem dan kwijt. Let op je bent al je herstelpunten kwijt, dus even een nieuwe aanmaken.

Moet ik systeemherstel van alle of alleen van de E schijf uitschakelen?

Gr. Rinus

Heb je zelf geen virusscanner op de pc staan?

Download hier Simple File Shredder.

Daarna ga naar de E-schijf naar de map System Volume Information en klik met rechts op de bestanden en kies dan voor Secure Delete ( shred ) en dan voor Shred Nowen OK.

Als je de map System Volume Information niet kan zien, kijk dan even hierhoe je de map zichtbaar kan maken!

Laatst bewerkt:
Hartelijk dank, het is mij dank zij jullie hulp :thumb: :thumb: :thumb: gelukt. Het probleem is niet meer aanwezig, ik heb systeemherstel van de E schijf uitgezet en gedaan wat "crash" schreef en nu is het opgelost. En ja hoor ik was bezig geweest met een crack voor powerdvd en dat lukte niet, ik ben weer iets wijzer geworden dus:o . Zal voortaan niet meer van dat soort dingen doen!.
Nogmaals allemaal bedankt.

Gr. Rinus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan