ff8 gedownload maar hoe speel ik hem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gta san andreas

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2004
Hoi ik heb ff8 gedownload.Ik heb het spel geinstalleert ik wil het nu gaan spelen maar hoe?
Het spel heeft 4 cd's
Met deamon heb ik de eerste cd geopend maar dan krijg ik 5 bestanden een Pak bestand een FI bestand een FS bestand een FL bestand en een DISK 1bestand.

waar staat ff8 voor.

Een blik op google geeft mij het resultaat:

FF8 -> Final Fantasy 8

oke
Er zitten 4 bestandjes in een CCD bestand een CUE bestand een IMG bestand en een SUB bestand

Ik neem aan dat die 4 cd's die je gedownload hebt iso files zijn.

Je hebt nu cd 1 gemounted. Je ziet 4 mappen en die dien je nu naar je hd te slepen. Daarna het IMG bestand branden of mounten met deamon tools.

Maar vraagje: Heb je nu echt in de tussentijd niks zelf ondernomen en alleen maar gewacht totdat je hier antwoord kreeg?

Als ik cd1 mountan cdan krijg ik 2 bestandjes een CCD en een CUE bestand.Als ik op het CUE bestand klik krijg ik 5 bestandjes een PAk,FI,FS,FL en een bestand dat gewoon bestand heet ik weet niet precies wat ik daarmee moet.
Ik heb zelf ook dingen geprobeert hoor
Maar ik vind al die bestandjes een beetje vaag:confused: ;)

als je iets download zit het meestal in Rar files nou die .Rar files pak je uit, als ze uitgepakt zijn dan zie je meestal .Cue en .Bin of .Iso 1 van de 2 pak al die bestanden uit(zet de .Cue bestand in dezelfde map als de .Bin of .Iso),
instaleer alcohol 120% en open de .Cue bestand en klik op mount en instaleer hem Thats all (even simpel uitgelegd).

Jongens, Ik weet dat deze topic erg oud is, ik begrijp het als jullie niet reageren :p
maar ik heb het zelfde probleem. Net ff8 gedownload en kheb de zelfde bestanden. Ik heb echt van álles geprobeert wat ik weet. Wanneer ik ff8 open dan zegt ie dat er geen cd inzit. Leest ie hem niet? of heb ik iets fout gedaan? Als ik cd1 mount, krijg ik een paar bestanden, waaronder de PAK-bestand het grootste is. Wat moet ik met dat bestand? Niks? of...

Als jullie willen/kunnen reageren zou dat fijn zijn.
alvast bedankt,

greetz,

Playstation 1 omgebouwt + Final Fantasy VII 50 euro en ik gooi er nog iets van 20 spellen bij en een Cheat Disk + 2 memory cards :rolleyes: :rolleyes:

PS. ik woon in Groningen dus al je het wil moet je wel zelf ophalen X-D
dark_hunter87@hotmail.com

Playstation 1 omgebouwt + Final Fantasy VII 50 euro en ik gooi er nog iets van 20 spellen bij en een Cheat Disk + 2 memory cards :rolleyes: :rolleyes:

PS. ik woon in Groningen dus al je het wil moet je wel zelf ophalen X-D
dark_hunter87@hotmail.com
Ik denk dat het handiger is om voor deze reactie een nieuwe post te maken (met een andere titel), anders weten mensen nooit dat je wat verkoopt. ;) :thumb:
suc6!

hehe was aant dollen :rolleyes: ik gebruik mijn oude playstation 1 nog steed soms is het wel eve lkkr old school te gaan :evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan