meerder Iso's op 1 dvd of cd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

zouwe053

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2006
Hai allemaal,

Zoals de kop al vermeld wil ik graag meerdere iso bestanden op 1 dvd of cd branden, maar ik zou echt niet weten hoe. Normaal brandt ik mijn iso altijd met alcohol, maar daar kan ik maar 1 bestand kiezen en dan begint ie meteen, ditzelfde gebeurdt bij Nero. Wie o wie kan mij uit de brand helpen !!! :confused:

Ik heb zojuist getest met Nero 7 , Burning Rom > data > keuze DVD > Nieuw en toen wat iso's er naar toe gesleept, vervolgens biedt Nero telkens wel aan om de image te branden, maar als ik dan klik op "doorgaan met de compilatie" kan ik "tig" iso bestanden op 1 DVD piepen..... Ik begrijp dus niet wat er bij jou fout gaat....

Alternatief kun je de iso uitpakken en dan vervolgens de bestanden op een DVD knallen.......

Ik heb zojuist getest met Nero 7 , Burning Rom > data > keuze DVD > Nieuw en toen wat iso's er naar toe gesleept, vervolgens biedt Nero telkens wel aan om de image te branden, maar als ik dan klik op "doorgaan met de compilatie" kan ik "tig" iso bestanden op 1 DVD piepen..... Ik begrijp dus niet wat er bij jou fout gaat....

Alternatief kun je de iso uitpakken en dan vervolgens de bestanden op een DVD knallen.......

wat gebeurt er nou op de manier hoe jij het doet je gooit 4 iso bestanden

bijvoorbeeld van een illegaal spel van 700 mb op 1 dvd pakt die brander tijdens het

branden die 4 iso's uit en brand ze ofzo of staan der gewoon 4 iso

bestanden op zonder dat ze uitgepakt zijn

@ gamers-inside

Ook even voor je getest, ik moest nog even wat spellen dumpen om ruimte op de harde schijf te maken, en hij zet netjes 6 iso's op 1 DVD die ik daarna weer terug kan zetten en stuk voor stuk als image kan branden op CD-Rom [bijvoorbeeld]....

Dus je kunt iso's dus backuppen op DVD...... gewoon de iso naar "nieuw" sleuren, Nero vraagt dan of je de image wil branden, je klikt op NEE en je kunt er vervolgens nog een stel iso's aan toe voegen.....

Nero pakt ze dus niet uit maar laat ze netjes zoals ze zijn: iso

Laatst bewerkt:
thanks, ik ga het even op jullie manier proberen alleen ik ga de iso dan wel uitpakket, ben benieuwd. Succes allemaal en ik vind dit echt een superforum voor een leek zoals mij, ga vooral zo door :thumb:

@ gamers-inside

Ook even voor je getest, ik moest nog even wat spellen dumpen om ruimte op de harde schijf te maken, en hij zet netjes 6 iso's op 1 DVD die ik daarna weer terug kan zetten en stuk voor stuk als image kan branden op CD-Rom [bijvoorbeeld]....

Dus je kunt iso's dus backuppen op DVD...... gewoon de iso naar "nieuw" sleuren, Nero vraagt dan of je de image wil branden, je klikt op NEE en je kunt er vervolgens nog een stel iso's aan toe voegen.....

Nero pakt ze dus niet uit maar laat ze netjes zoals ze zijn: iso

oke bedankt voor je antwoord weet ik dat ook alvast

Als aanvulling met Multisession beginnen,en erna ContinueMultisession tot de schijf vol is

dus als ik het goed begrijp kun je 6 verschillende spelle op 1 dvd zetten mits de dvd groot genoeg is? want als ik een iso op een dvd zet en dan de dvd player launched dan krijg ik gelijk de installatie scherm .... wat gebeurt er dan met 6 verschillende iso's ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan