Verkeerde melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

guesswho

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Sinds een paar dagen doet NIS 2002 raar, steeds als ik Firefox start om om het internet te gaan komt de alerttracker tevoorschijn.
Op zich niet zo vreemd, maar hij geeft niet aan dat firefox internet op wil maar steeds het laatst gebruikte programma ( kladblok, messenger, dvdrebuilder of noem maar op).
Als deze programma's al zijn afgesloten dan geeft firefox een verbindingsfout aan en moet ik firefox herstarten voordat er verbinding is.
Staat het programma nog open dan kom ik niet op het internet met firefox.
RARA....iemand enig idee?

MVG

GuessWho

Waarom ik NIS 2002 gebruik?
Nou omdat ik Norton systemworks 2002 en NAV 2002 compleet heb en er zeer tevreden over ben.

MVG

Guesswho

Het gekke is dat ik net vorige week alles opnieuw heb geinstalleerd na een format.Voorheen had ik dit probleem niet.
Ben momenteel eens aan het scannen op spyware.
Mocht e.e.a. niet helpen dan gooi ik Norton er eens compleet af en installeer hem dan opnieuw.
Ik hou jullie op de hoogte.

Groenten

GuessWHo

Ik heb van ellende de harde schijf nog maar eens geformateerd.
WinXP eropgezet, vervolgens NIS2002 en NAV2002 en meteen gaf de Alert Tracker weer een verkeerd programma aan dat toegang zocht tot internet.
Voorbeeld: Ik heb notepad openstaan of net geopend gehad, vervolgens ga ik met Firefox het net op en de Alert Tracker komt met de melding dat notepad toegang wil tot internetErg vreemd vind ik ook dat NIS tijdens het scannen naar internet toepassingen programma's vind die helemaal niet op de harde schijf staan.
Op de andere pc heb ik ook NIS2002 en NAV2002 staan en daar werkt alles zonder problemen.

RARA??

Groenten

GuessWHo

1) Deinstalleer eens alle versies van Firefox van je pc.

2) Schoon daarna je pc op met CCleaner.
Gebruik de onderdelen Cleaner en Problemen.

3) Installeer Firefox 2.

Ik heb nadat ik de hd heb geformateerd meteen al Firefox 2 er op gezet.
Nu heb ik de rapportage van de Alert Tracker op minimaal gezet, ik krijg nu alleen nog meldingen als een applicatie voor de 1e keer internet op wil, verder niet meer.
En verkeerde meldingen ben ik nu nog niet tegen gekomen.

Groenten

GuessWho

Oke, mooi.
Hopen dat het zo blijft.

Mischien een klein foutje in de software van Norton.

Ik laat alles maar lopen zoals het loopt.
Bedankt voor het meedenken, en deze kan op slot.

Groenten

GuessWho

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan