[Vista] Eerste screenshots + ervaring

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrEeZeR

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Hoi,

Ik heb zonet Vista geinstalleerd en ik heb een aantal screenshots gemaakt om met jullie te delen :) De installatie duurde een klein uurtje (Kan ook door m'n HD komen van 4200rpm > laptop).

De Windows map gelijk na installatie:

vista_windowsmap.jpg

Bijna 7 gig dus :eek:

http://members.chello.nl/~g.hoek8/vista/vista_desktop.jpg

De desktop :)

vista_configscherm.jpg

Het nieuwe configuratiescherm

vista_dezecomputer.jpg

Deze computer

]http://members.chello.nl/~g.hoek8/vista/startmenu.jpg

Later meer plaatjes + ervaringen. Tot nu toe werkt in principe alles qua hardware. Software moet ik nog installeren... neemt wel behoorlijk wat geheugen in (384 mb continu :eek: Dus met mijn 512 zit ik aan de krappe kant).

Sorry voor de grote pics, maar HTML staat uit in deze sectie... zal zien of ik dat zsm kan laten veranderen.

Greetz,

Dennis

Laatst bewerkt:
Installatie windows vista

Bedankt nou ik kan ik precies zien hoe het er allemaal uit ziet. Prachtig. Alleen ik heb nog wel een vraagje. Als je een partitie moet selecteren om daar windows vista op te installeren. Is daar ook een optie je harde schijf te partitioneren net zoals windows xp.

Alvast bedankt:cool:

Bedankt nou ik kan ik precies zien hoe het er allemaal uit ziet. Prachtig. Alleen ik heb nog wel een vraagje. Als je een partitie moet selecteren om daar windows vista op te installeren. Is daar ook een optie je harde schijf te partitioneren net zoals windows xp.

Alvast bedankt:cool:

Jazeker. Je kan gewoon de partitie kiezen, formatteren, verwijderen, aanmaken etc net als in de XP setup. Merk wel dat 512mb echt de grens is, het werkt wel maar niet echt super snel. Moet het allemaal ook nog even configureren en optimalizeren.. :)

Vista is een OS wat er goed uitziet.
Vandaag op school geinstalleerd:)

LOL... ziet er Strak uit:p

Maar waarom krijg ik op me kop als mijn dekstop plaat te groot is.

Daar geef je een voorbeeld voor,:p :p :p :D

Pics gefixt, HTML staat niet aan zoals ik al in de topicstart zei... kan de plaatjes dus niet kleiner plaatsen. Nu die grote pics als link gedaan.

Heel leuk, maar als je Vista installeerd, zie je het vanzelf allemaal.:confused:

Weet niet of er iemand Vista gaat installeren, alleen maar om de mooie plaatjes.

Heel leuk, maar als je Vista installeerd, zie je het vanzelf allemaal.:confused:

Weet niet of er iemand Vista gaat installeren, alleen maar om de mooie plaatjes.

Ik voorlopig niet.
Misschien wanneer mijn pc weer eens aan vervanging toe is. Maar volgens mijn vrouw voldoet hij nog steeds.:mad: :mad:

Tuurlijk ga je niet op basis van een paar screenshots een compleet nieuw OS installeren, maar ik wou gewoon laten zien hoe Vista er uit ziet :)

Ik heb op't moment nog geen software geinstalleerd waarmee ik plaatjes kan verkleinen, maar zo kan het ook inderdaad.

Ik heb het geïnstalleerd gehad, maar vond het dus ook allemaal traag. En ik heb dan zelfs 1Gig intern.
Dus wanneer er hier een 64bit staat, is het tijd zat.

Ik voorlopig niet.
Misschien wanneer mijn pc weer eens aan vervanging toe is. Maar volgens mijn vrouw voldoet hij nog steeds.:mad: :mad:

Nou, ik ben er niet kapot van, grafisch prachtig, beveiliging zal ook wel rederlijk zijn, voor mij te veel, maar voor de rest, werkt gewoon hetzelfde als XP, maar dat komt dat er niet veel nieuws in zit, qua werking.

Enige voordeel vind ik de sata drivers, dat gedoe met diskettes, als je niet hebt geslipstreamd met XP.

Heb er gisteravond en vandaag nog ff mee gewerkt en het bevalt eigenlijk prima :thumb: Eigenlijk best snel (Op het opstarten na, maar ja dat doe je toch maar 1x per dag normaal gezien).

Ik laat het er nog even opstaan :)

Nog bedankt voor het antwoord:thumb: Maar met die 512 mb snap ik niet bedoel je 512 gb dat dat de hoogste grens is van een partitie of dat je niet lager dan 512 mb kunt partitioneren.

:cool: :D

Laatst bewerkt:
Nog bedankt voor het antwoord:thumb: Maar met die 512 mb snap ik niet bedoel je 512 gb dat dat de hoogste grens is van een partitie of dat je niet lager dan 512 mb kunt partitioneren.

:cool: :D

Ik bedoel dat ik 512mb werkgeheugen heb, en dat dat _net_ genoeg is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan