Snelstart iconen zijn steeds weg na het opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ria38

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
Na het opstarten zijn steeds mijn snelstart iconen verdwenen (direct rechts naast "start")

Deze krijg ik weer terug door via eigenschappen het vinkje bij "werkbalk snelstarten weergeven" weer te plaatsen

Ook de iconen/pictogrammen op het buroblad gaan steeds door de war na het opstarten.

Diverse virusscanners al gedaan, niets gevonden.

Ik krijg de indruk dat ik een regclean heb gedaan die wat heeft verwijderd uit het register.
Ook systeemherstel doet niets, omdat ik niet terug kan naar een eerdere datum.

Zelf denk ik aan reparatie dmv de win CD, maar ben ik dan mijn bestanden kwijt?

Of weet iemand een andere oplossing??
Waar staan de besturing/bediening van deze iconen in het register??

Probeer dit progje eens, niet alle functies kun je gebruiken, maar wel voor de quick launch.

Gebruik dat tooltje niet meer, maakt meer stuk, dan je lief is, als hem fout gebruikt.

Lange Pier, wat bedoel je met dat proggie, beter maar niet gebruiken??

Lijkt me ook niet zinvol, alles in het engels.

Ik krijg liever een duidelijke hollandse uitleg, zeker als het om het register gaat, wat ik denk of niet, maar daar probeer ik achter te komen op het forum.

Maar alvast dank voor de eerste reactie.

Ik bedoelde regclean.:confused:

Overens al gekeken bij de eigenschappen van het menu start, of bij taakbalk, het snelstartmenu staat aangevink?

Laatst bewerkt:
Ho, waar moet ik precies kijken, graag even wat uitgebreider.

Dank hoor, Ria.

Ik moet ook steeds het vinkje weer terug plaatsen, zie mijn eerste uitleg van het probleem

Nou, dat tooltje lost je probleem op, onderste optie, en daar weer de onderste optie kiezen, wel zonder de quick launch aan, en voor apply kiezen, verder kan ik je niet helpen.

LP geef even de teksten door in het engels die ik nu moet gebruiken?
Veel dank, Ria.

Uitpakken, bestand aanklikken, popup, ok klikken.
Quick launch bar, en Set Quick Launch as Default , en apply.

Hopelijk vind je me niet lastig, maar je kan drie velden invullen......?

Nou ik zie :

tasbar problems
notification area
quick launch bar

die ik alle drie kan veranderen dmv het pijltje

Of heb ik wat anders nu??

Nou, dat tooltje lost je probleem op, onderste optie, en daar weer de onderste optie kiezen, wel zonder de quick launch aan, en voor apply kiezen, verder kan ik je niet helpen.

Uitpakken, bestand aanklikken, popup, ok klikken.
Quick launch bar, en Set Quick Launch as Default , en apply.

Sorry, ik kan het echt niet duidelijker overbrengen.:confused:

LP niet zo gauw de handdoek in de ring......

Zie jij dan niet die drie regels??

Ik zou niet weten hoe ik het anders uit moet leggen, de onderste pijltje indrukken, en dan de onderste optie kiezen/aanwijzen, en apply drukken.

Hoe formatteren en wat gaat er weg van de parties

Ik wil het register van mijn laptop herstellen

Mij is aangeraden dit met de org WIN cd te doen en dan te kiezen enz, waardoor dan je bestanden blijven bestaan en dus niet worden gewist.

Maarrr, ik heb bij mijn laptop drie herstel CD's gekregen, ook heb ik de XP key uiteraard.
Bij het starten van CD nr 1 komt dan de melding dat alles op mijn harde schijf wordt gewist.

De HD is ook nog ingedeeld in drie parties.

Wat gebeurd er nu als ik door ga, of is er een andere oplossing voor alleen het register herstellen?

Het is een Toshiba met XP-home.

Wat bedoel je juist met herstellen? Er zijn genoeg gratis tools te vinden om het register te "cleanen". Zoek eens op google CCleaner of regcleaner.

Laatst bewerkt:
Dat zijn de drie herstel cd's van Toshiba.
Kijk eens of je aan een xp home cd kan komen.

Wat is er mis met de laptop ?

Jozo, zie mijn vraag van gisteren om 22:56uur, over de starticonen verdwijnen.

Ik kan niet aan een XP cd komen.

Als je doormiddel van de 3 cdś je laptop gaat repereren ben je je gegevens allemaal kwijt.

Wat je kan proberen is een nieuwe gebruiker aanmaken op de machine (configuratiescherm - gebruikersbeheer) en kijken of die dat probleem ook heeft,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan