Magix Video DeLuxe 2007 Plus Nl problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennisheidi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 aug 2006
Ik heb problemen met het installeren van Magix Video DeLuxe 2007 Plus Nl.
Ik heb alles geïnstalleerd alleen als ik hem opstart dan blijft het begin scherm hangen bij:
"checking limitations" en dan doet hij niets meer. Wat kan ik doen om dit probleem te verhelpen?

Laatst bewerkt:
Hebben jullie gee andere video edit software erop staan zoals Pinnacle? Dan zit daar het conflict.

hebben jullie wel de legale versie?

daar kan het ook aan liggen! dan gebeurd precies hetzelfde

is dat bij iemand al verholpen?

bij mij blijft hij daar ook namelijk hangen

is het ergens in een bepaalde file te zetten dat dat al voltooid is of in het register?

Geef eens antwoord hierop?

nop, geen pinnacle staan

had powerdirector staan, deze heb ik uninstalled, maar ng blijft hij steken bij checking limitations...

he al gezocht waar dat in het register zou staan of zo, maar niet echt iets gevonden, iemand een id?

Wat je zou kunnen proberen ( baat het niet niet dan schaadt het niet) Download Ccleaner hier en installeer het. Aan de linkerkant klik het knopje problemen en selecteer alle vakjes mbt register. Laat het scannen. Aan het einde zal Ccleaner vragen of ze een backup willen maken Klik op ja ( DEze wordt standaard in "Mijn dokumenten gezet}. Start opnieuw op en probeer het nog eens. Misschien blokkeren oude verwijzingen ihn het register het opstarten.

heb dus ccleaner installed, laten cleanen(stond redelijk wat te veel in register)

opnieuw geboot, maar niets, ng altijd blijft hij steken....

heb je enig id hoe da makkelijk te omzeilen is, aleja, wat past hij aan als hij de authorisation gedaan heeft?

Wir haben eine Hauptursache für die Startprobleme mit "Checking Limitations" gefunden.

Wird das Programm "Für alle Benutzer" installiert, startet der Computer nach der Installation neu. Dabei nehmen viele Kunden die CD/DVD aus dem Laufwerk. Das ist normal, würde ich auch machen.

Beim Start des Programms verlangt das Programm dann die Programm-CD/DVD. Dummerweise ist diese Aufforderung hinter dem Splashscreen versteckt, der lediglich "checking limitations" anzeigt.

Die Lösung ist ganz einfach:
Legt die Programm-CD/DVD ein beim (bzw. vor dem) ersten Programmstart. Dann funktionierts auch ganz normal.

Sollte es dennoch nicht klappen, wie üblich ein Unlockrequest anfordern.

PS: das gilt natürlich für alle Programme, nicht nur für Video deluxe.

m.a.w. als je de install voor "all users "hebt gedaan de schijf in de CDRom doen en dan zou het moeten doen. Als het dan nog niet werkt een "unlockrequest" doen bij customer support van Magix.

hallo

Ik heb net vandaag de CD gekocht van Magix video deluxe 2007 en krijg melding check limitations .... wat is nu de concrete oplossing voor dit probleem ? ik bezit windows vista.

geen id, heb er mij bij neergelegd, maar mss is vista bij jou wel de boosdoener, mss eens aan magix zelf vragen

zal wel eens andere software proberen

ja

Welke besturingsysteem heb je ?

Ik probeer die op vista 64bit , mijn vorige versie van Video Deluxe is van 2004 en die werkt wel op vista (dat is straf) maar wel op de 32bit
PS de gratis versie van Video Deluxe 2007 , silver editie werkt wel !

Laatst bewerkt:
Opgelost

Het probleem is opgelost,

Je moet de CD ontgrendelen met een speciale code waar je de instructies van krijgt via de magix helpdesk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan