Standaardemoticons

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vraagie

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2006
Standaardemoticons:

Hoe verwijder je de standaardemoticons, zodat je nieuwestandaardemoticons daarvoor in de plaats kunt zetten?

@ virtuosa: ResHacker is o.a. in gebruik om exe-files te openen en eventueel de pictogrammen aangestuurd door de executable aan te passen.
De emoticon's die in Messenger "optreden" hebben (volgens mij) niets te maken met de executable van Messenger.

In het hoofdscherm van Windows Live Messenger staat naast je schermnaam een driehoekje.
Klik daarop en ga in het menu naar Persoonlijke instellingen.
Heb je een "oudere" Messenger zoek dan bij Extra, of Opties, in ieder geval een weg om bij Instellingen te komen.
In WLM bij Persoonlijke instellingen ga je naar Berichten in de linkerkolom.
Rechts zie je dan staan "Standardemoticons laten zien" en "Mijn emoticons laten zien".
Haal het vinkje weg voor de eerste regel en zet een vinkje voor de tweede.

Ter verduidelijking een schermpje met de Default-instellingen.
.

Bijlagen

• Emoticons.jpg
    Emoticons.jpg
    67,5 KB · Weergaven: 59
Laatst bewerkt:
Rechts zie je dan staan "Standardemoticons laten zien" en "Mijn emoticons laten zien".
Haal het vinkje weg voor de eerste regel en zet een vinkje voor de tweede.
.

Dit lukt dus niet, want als je het 1e vinkje weghaalt kun je geen vinkje zetten bij de tweede.

Laatst bewerkt:
kun je geen vinkje zetten bij de tweede.
Oeps. :o niet eerst gecontroleerd. In de menubalk staat Extra, daarin "Mijn emoticons". Daar heb je al je keus gemaakt zodat je nu "eigen emoticons" hebt"? Ik denk dat je het daar moeten zoeken. Die standaard-emoticons kun je niet verwijderen maar daarbovenop dus wel je eigen emoticons zetten?.

Die standaard-emoticons kun je niet verwijderen maar daarbovenop dus wel je eigen emoticons zetten.

het is juist zo dat ik :D emoticon wil veranderen in een andere bigsmile emoticon
en dat ik daarvoor niet een andere combinatie moet uitzoeken.

Dus mijn probleem kan niet worden opgelost?

Dus mijn probleem kan niet worden opgelost?
Niet door mij :(, maar misschien wel door iemand anders op Helpmij.
Heb je er al gedacht om bij MSN om hulp te vragen?

Kijk eens hier. Type in het Zoekvenster "Emoticon", klik op het zoeksymbooltje ernaast, klik daarna in de linkerkolom op "Emoticon gebruiken" en vervolgens klik je op "Je eigen emoticons maken" in het hoofdvenster. Zoek eventueel verder in die Helpfile. (Help staat ook in de Menubalk van NSN Messenger.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan