ticks.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

apollo93

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2006
ik heb een worm op mn comp en k heb um bijna verwijdert maar nu heb k nog een bestand op mn comp staan dat zichzelf ticks.exe noemd en zichzelf overal installeert en als ik um probeer te verwijderen zecht ie: kan niet verwijderen, bestand in gebruik. maar met control alt del. heb k bijna ales af gesloten en ikheb het ook al op veilige modus geprobeert... herkentiemand dit en kan iemand mij hiermee helpen?

Probeer het eens met Unlocker.
Downloaden en installeren, en dan rechsklikken op bestand en dan Unlock.

Als dat niet lukt, gaan we groffer te werk.

nee, lukt niet. voor ik hem kan verwijderen heeft ie um alweer geblokkert:confused: dan maar over in t groffere werk::evil: :evil:

nee, lukt niet. voor ik hem kan verwijderen heeft ie um alweer geblokkert:confused: dan maar over in t groffere werk::evil: :evil:

1)Oke, download hier GiPo@FileUtilities ( download start gelijk )
2)Installeer daarna het programmatje.
3) Klik met rechts op het bestand dat je wilt verwijderen en kies voor GiPo@FileUtilities, en dan voor Delete on next boot.
4) De pc gaat opnieuw opstarten, kijk na het opnieuw opstarten of het bestand weg is.

Laatst bewerkt:
oke:D maar dan moet wel mijn computer 5 x opnieuw opstarten:confused: maja, thnx;)

oke:D maar dan moet wel mijn computer 5 x opnieuw opstarten:confused: maja, thnx;)

Hoeft niet, selecteer alle bestanden die je wilt verwijderen ( met Ctrl toets ) en klik met rechts op 1 van de bestanden en doe hetzelfde als je zou doen voor 1 los bestand!:thumb:

Wel naar veiligemodes opstarten,anders blijft ie in Systeemherstel zitten,vandaar dat ie steeds terug komt

had k al, ik heb nog 1 probleem, hij is nu wel van mn comp af maar ik krijg die veilige modus er niet meer af:o :p

had k al, ik heb nog 1 probleem, hij is nu wel van mn comp af maar ik krijg die veilige modus er niet meer af:o :p

Nou, hij is er in iedergeval vanaf:) maar, je kan dus niet naar de normale modus?
Als je je pc start, gaat ie automatisch naar veilige modus?

Kijk dit eens na:

Start - Uitvoeren - msconfig typen - OK - tabblad Algemeen - kijk of het bolletje niet staat voor Diagnostisch opstarten. Daar moet ie dus niet voor staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan