HTML code probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

tallex

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2006
Hallo,
ik heb een probleem.
Ik heb TOWeb, voor de mensen die ook toweb hebben:

Ik ga bv. naar deze site: http://snappoll.com/ die site is voor een poll te maken en die dan achteraf met een html code op je site te zetten.

ik klik op: "I have my own website and would like code to include a poll in my website."
(Doe effe ook is mee voor de test)
dan maak ik mijn poll, ik volg alle stappen.
op het einde klik ik dan op finish en dan krijg ik een gigantische code, zoals jij ook ziet.
Ik plak die dan in toweb op een typeveld in een toppic.
ik druk op de knop F12 , dan zie ik een upload testje.
Maar er is niks aan gebeurd, ik zie de poll niet op mijn site , alleen maar de code.

Help me asjeblieft!! Wat doe ik verkeerd?????

Rechtsklik op de html pagina en ga naar Openen met...

Dan op Kladblok.

Staat Kladblok er niet bij, klik op Kies programma.

Rechtsklik op de html pagina en ga naar Openen met...

Dan op Kladblok.

Staat Kladblok er niet bij, klik op Kies programma.

sorry maar wil dat je het stap voor stap uitlegt, want ik ken er echt niet veel van

want ik begrijp je ook niet zo echt goed.

dus graag meer uitleg a.u.b.

en dit is mijn code van snappoll.com :

<!-- // Begin Snappoll.com Poll Code // -->
<LINK href="http://www.snappoll.com/main.css" type=text/css rel=stylesheet><TABLE cellSpacing=0 cellPadding=1 width=100 bgColor=#000000 border=0><TR><TD><TABLE class=pollcontent cellSpacing=0 cellPadding=5 width=180 border=0> <FORM name=custompoll action=http://www.snappoll.com/act_vote.php method=post target=_blank><INPUT type=hidden value=147961 name=poll_id><TR bgColor=#3399CC><TD width="171"><DIV align=center><FONT color=#FFFFFF><B>Mijn site</B><BR>Wat vind je van deze site?</FONT></DIV><TR bgColor=#3399CC><TD><FONT color="#FFFFFF"><INPUT type=radio CHECKED value=1 name=chosenanswer> Super goed!<BR><INPUT type=radio value=2 name=chosenanswer> Goed<BR><INPUT type=radio value=3 name=chosenanswer> Beetje goed maar kan beter<BR><INPUT type=radio value=4 name=chosenanswer> Slecht<BR></FONT><TR bgColor=#3399CC><TD><DIV align=center><INPUT class=actionbutton id=Vote type=submit value="Stem!" name=Vote><BR><A class=indipolllink href="http://www.snappoll.com/view_results.php?poll_id=147961" target=_blank><FONT color="#FFFFFF">Stem resultaten</FONT></A></DIV><TR bgColor=#3399CC><TD height="29">
<!--- This javascript is placed in banners/banner_pollinside.js
<script type="text/javascript">
function get_referrer(lk){var dc=document;if(dc.location==''){return true}var ru=escape(dc.location);var pu='';var du;if(lk!=null){if(lk.href!=null){du=lk.href;}else if(lk.form!=null && lk.form.referrer_url!=null){lk.form.referrer_url.value=dc.location;return true}}else if(pu!=''){du=pu}else{return true}if(du==null){return true}if(du.match(/\?/)){du=du+'&'}else{du=du+'?'}du=du+'referrer_url='+ru;if(lk!=null && lk.href!=null){lk.href=du}else{window.location=du;return false}return true}
</script>
--->
<center><script language="javascript" src="http://www.snappoll.com/banners/banner_pollinside.js"></script>
</center>
</td></FORM></TABLE>

<!-- // End Snappoll.com Poll Code // -->

Laatst bewerkt:
Ik heb bij wijze van test zelf een poll aangemaakt en op een pagina op mijn harde schijf gezet, en die doet het perfect.
Ook jouw code heb ik getest, en je hebt momenteel 1 stem. ;)
Werkt dus ook perfect. Het duurt alleen wat lang voor je in de nieuwe pagina die opent iets te zien krijgt.

Greetz : Jer:cool:en.

waar moet ik die code dan plaatsen?? ik heb toweb en ik zit al een heeeele tijd als maar te zoeken waar ik men code moet plakken?? gewoon op een typeveld in het prog. ofwat?

TOWeb ken ik niet, maar de code moet in de html-code tussen "<body>" en "</body>" staan waar je wilt dat de poll komt.

moet ik misschien op bronnen weergeven klikken? en dan opslaan in kladblok?

Dat zal het wel zijn, bronnen weergeven.
Sla maar gewoon op met het programma dat je gebruikt.

nu werkt het!!!! yes!!! maar hoe zet ik hem meer opzij en meer naarboven mijn poll kader?

Laatst bewerkt:
Zet de pagina waar het moet komen hier eens in de bijlage als je wilt.
Zo ben je sneller geholpen.
Hoever reikt je kennis html eigenlijk?

dit is hem en hij moet daartussen worden geplaatst.

5789yi8.png

nu heb ik nog een vraagje.

kan je ergens op een site een html code uploaden op een linkje?

ma nog is efkes over die html code van die poll, ik heb die op mijn site gezet hé.
en nu verpest die poll altijd mijn lay-out:( , weet misschien iemand door wat dat da komt?

Kan je hier eens een link naar je site zetten? Kunnen we het probleem beter bekijken en oplossen.
Waarschijnlijk zit er in die code een naam die jij ook ergens gebruikt. 1 letter veranderen aan 1 van de namen is in dat geval de oplossing.

ma mijn site staat nog niet op het net.
moet ik je misschien mijn volledige code van mijn site geven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan