toetsenbord combinatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcel bosveld

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
probleemgeval ik zoek mij suf:confused:

Om in Paint-shop-pro een afbeelding te kopieeren gebruik ik "shift-D" en dit werkt goed bij mijn laptop......maar op een andere laptop wil dit niet lukken.

Ben aan het zoeken onder sneltoetsen en instellingen van toetsenbord maar kan het niet vinden raak al aardig van streek:shocked:

Wie weet de oplossing.

Dat klopt helemaal,maat in maar Paint shop pro kan ik een afbeelding kopieeren met toetsenbord combinatie "shift-d"maar dit wil op èèn van de twee pc,s niet lukken:confused:

... dus probeer je het met de 'normale' combinatie op de andere, zoals Bart aangaf.
... en dat lukt wél?
Toch wel handiger hoor, om je te 'conditioneren' in/voor de gebruikelijke toetscombinaties die in alle programma's (ehh ... met name onder Windhoos) gebruikelijk zijn. Hoef je er niet meer over na te denken en kom je ook niet in de problemen ....
Wat voor soort hulp wil je nu eigenlijk: voor eigengemaakte toetscombinaties?

Laatst bewerkt:
... dus probeer je het met de 'normale' combinatie op de andere, zoals Bart aangaf.
... en dat lukt wél?

Wat voor soort hulp wil je nu eigenlijk: voor eigengemaakte toetscombinaties?

Het lukt wel Valijn!ik wil eigenlijk gewoon dat ik met "shift-d" een afbeelding kan dupliceren in het programma Paint shop Pro.dit lukt bij de èèn Pc wel en de andere niet.

Heb inmiddels in Paint shop pro onder Help en toetsenbord layout gezocht en daar de kombinatie "shift-d"wel gevonden maar kan hem niet aanpassen.

Alles wat ik tot nu toe probeer in Windows of Paint Shop pro........geeft geen oplossing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan