navigatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

quaint

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2006
hallo allemaal,

ik heb een N70 en een maat van me een 6600. nu heeft hij ergens TT5 vandaan en die werkt op zijn foon....kan dit ook op de N70...is tenslotte symbian besturing. Ik heb al een 1G kaart en een bluetooth GPS muis, maar als ik bestanden kopieer staan ze alleen maar op de kaart.

ik hoop dat iemand me kan helpen

Heb je alles naar de ROOT van je kaartje gekopieerd? Als ik het goed heb, staat het bij de N70 ergens bij je persoonlijke file of iets dergelijks.(De tomtom start/icoontje)

wat is de root van mijn kaartje??? zo'n nul ben ik helaas als het om deze dingen gaat... en hoe kom ik daar??

Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat je via een cardreader je kaartje in verkenner ziet, dat is meteen de ROOT van je kaartje.

Anders gezegd je kaart is leeg en op de lege kaart zet je alle mappen/bestanden van TT5. Zonder dat je deze in een eigen map zet.

Zie de bijlage van mij geheugen kaartje met TT5 erop:
attachment.php

Ik gebruik TT5 op een Nokia 6260.

Bijlagen

• TT5.jpg
    TT5.jpg
    41,2 KB · Weergaven: 46
Laatst bewerkt:
ah kijk....daar gaat het al mis....ik deed dit gewoon via PC suite....programma van nokia zelf, daar kun je bestanden ook op zetten. Denk je wel dat dit op die manier kan??? anders moet ik eerst maar eens een cardreader scoren

Ik ben niet zo kapot van PC suite van Nokia. ik leen de cardreader van m'n buurman. Ben te lui om er zelf eentje aan te schaffen.:p Met de cardreader heb je ook sneller de bestanden erop staan.

ik heb idd een complete map TOMTOM er in staan en daar staan alle mappe weer apart in....ik zal eens neuzen of het werkt als ik de hoofdmap tomtom weglaat en gewoon de mappen die daar onder staan appart er in zet.

oh ja, is jouw TT5 gekopieerd of origineel. en waar haal je de beste software??

iig tnx alvast en mocht ik er niet uikomen, vraag ik gewoon verder op dit topic

Laatst bewerkt:
ben al een eind op weg.

tom tom logo staat in foon....alleen mapje system wordt niet op kaart opgeslagen..heb al geprobeerd om onderliggende mappen apart er in te zetten, maar werken doet ie nog niet.

als in in menu persoonlijk op tomtom logo klik, wordt scherm even wit en daarna springt ie weer gewoon naar menu.

ooit wel eens last van gehad??

ik heb idd een complete map TOMTOM er in staan en daar staan alle mappe weer apart in....ik zal eens neuzen of het werkt als ik de hoofdmap tomtom weglaat en gewoon de mappen die daar onder staan appart er in zet.
Alles moet er op staat, zoals je in de screenshot ziet. Ik heb nog niet gehald, dat TT5 meteen weer naar het menu van de telefoon springt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan