lege map laat zich niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

keesheersping

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2004
Beste forum leden, het is een poosje geleden maar ik heb weer een vraag!
Na het resp.downloaden en branden van een dvd/video bestand heb ik dit bestand uit een map (met de naam van de film ) verwijderd. Helaas laat de lege map niet met zich sollen want hij is met geen 10 paarden meer weg te krijgen. Ook de bestand naam is niet meer te wijzigen en bij eigenschappen veranderen in alleen lezen helpt ook niet.
Natuurlijk heb ik al het nodige speurwerk verricht op dit forum en heb geprobeerd in de veilige modus de lege map naar de prullenbak te slepen,helaas...de map staat al weer eerder op z,n oude plaats als de muis aanwijzer. Ook de tip om via uitvoeren een dos commando op de map los te laten ,en via taak beheer explorer.exe uit te schakelen en natuurlijk an het eind weer in te schakelen. is mislukt!

Voor de goede orde het gaat om een zelf gemaakte map (leeg) Mijn compu wordt bestuurd door Windows XP Home +service pack 2. En van dos commando,s heb ik geen kaas gegeten.
groeten en ik hoop op de gouden tip.

Als de tip van Confictius niet mocht helpen, kijk dan eens naar het volgende. Waarschijnlijk heb je dat bestand gedownload met een torrent-client, misschien stond er ook de .torrent-file in? Open je torrent-programma, BitComet, of welke dan ook, en haal elke verwijzing naar de torrent en naar de avi of DivX-film weg. Heb je toch in een ander map de losse .torrent nog staan, verwijder die ook. Na een herstart van de PC gaat die map hopelijk wel de prullenbak in.

Laatst bewerkt:
lege map verwijderen

Beste Boeiing 737 en Confictius,

Het programma Eraser is helaas in het Engels en zou mij verkeerde handelingen uit kunnen laten voeren,waardoor ik verder van huis geraak. Ergo durf ik dat niet aan.Wat de verwijderde inhoud vande map betrof dat was geen Torrent File maar een bestand van News leecher. En een zoek actie naar nog achter gebleven restanten heeft niets opgeleverd.

Zijn er nog alternatieven????

groet kees.

Uhm bestaat die film uit een ISO of ander formaat image. In dat geval unmount je virtual drive en verwijder het mapje opnieuw.

Laatst bewerkt:
lege map verwijderen

Dag heren Verkooyen,Boeing 737 en Appelsapman,

Inderdaad moet je via News leecher een map aan laten maken ,op een p[lek die je zelf kan kiezen.(hoeft niet in het programma te zitten.)
Bij de vele verwijder pogingen is het prograamma News leecher gesloten/uit
Wat Unmounten van de virtuele schijf inhoudt en dan verwijderen is helaas abacadabra voor me! En...het zijn soms iso bestanden.

groet Cees.H

Laatst bewerkt:
en we het zo formuleren.

Je hebt niet het progamma/s daemon of alchohol 120% op je pc staan. Of andere progammas waarmee je een iso kan openen.

Als je die hebt zeg het dan ff dan kan ik je daar mee verder helpen:thumb:

Inderdaad moet je via News leecher een map aan laten maken ,op een p[lek die je zelf kan kiezen.(hoeft niet in het programma te zitten.)
Je hoeft niet iedere keer mjn naam te noemen, hoor. :D

Dat was ook wat ik bedoelde. Maar wat je ook moet opzoeken is, waar in de instellingen van Newsleecher die verwijzing zit. In de instellingen moet je dat dan veranderen, waarmee die map weer "vrij" komt. Tenzij je natuurlijk Newsleecher wilt blijven gebruiken, maar ik nam aan van niet, want waarom zou je anders die map willen verwijderen?

map verwijderen (lege)

Ik heb inderdaad alcohol 120% op de compu. Maar voor de goede orde: de map is geheel leeg en draagt de naam van een onlangs ingeplaatste film. T.w. The_black_dahlia_2006_.nl De map is niet de enkele/enige basis download map van News Leecher, maar wordt op mijn verzoek bij iedere nieuwe download apart gemaakt en door mij van een naam voorzien.

P.s. Ik wil News leecher graag blijven gebruiken en wil hem om moverende redenen liever niet verwijderen. Als het de enige optie zou zijn dan moet de lege map maar blijven voort bestaan.

In elk geval ben ik jullie al heel erg erkentelijk voor het mee denken. O,ja die map wilde ik graag weg hebben omadat hij een naam draagt die ook niet meer uit te vlakken is!! Dus als er nog tips zijn ...heel graag

Cees.H

Laatst bewerkt:
Heb je ook het dos command RD (remove directory) geprobeert??
Ik neem aan dat het gaat om een submap geplaatst in een bovenliggende map.

bv. C:\Mijn documenten\Newsleecher\downloads\film

Maak die boven liggene map eens helemaal leeg (verplaats de bestanden en mappen) zodat alleen die slechte map (film) nog er in staat.

Open nu command prompt en type

rd /q /s

en sleep de bovenliggende map naar command en laat hem daar los, dan staat daar bv.
rd /q /s "C:\Mijn documenten\Newsleecher\downloads"

en toets enter.

:confused:

Kan map niet verwijderen

Beste ZipPe
Ik heb de map op een C schijf partitie staan met de aanduiding H daarin staat de bewuste map met meerdere mappen. Vooralsnog laat de bewuste map zich ook niet verplaatsen.

Ik heb nog niet geprobeerd om met Dos commando succes te verkrijgen is het de bedoeling om via/in de veilige modus dat Dos command te geven RD??? remove directorie.

waarschijnlijk heb ik ook geen bovenliggende map want de bewuste map zit niet weer in een andere (bovenliggende) map maar staat met de andere direct op de H partitie.

Waarschijnlijk heb ik er een rommeltje van gemaakt!

Graag nog wat advies.

groet Cees.H.

Ook de tip om via uitvoeren een dos commando op de map los te laten ,en via taak beheer explorer.exe uit te schakelen en natuurlijk an het eind weer in te schakelen. is mislukt!

Voor de goede orde het gaat om een zelf gemaakte map (leeg) Mijn compu wordt bestuurd door Windows XP Home +service pack 2. En van dos commando,s heb ik geen kaas gegeten.
groeten en ik hoop op de gouden tip.

Ik heb nog niet geprobeerd om met Dos commando succes te verkrijgen is het de bedoeling om via/in de veilige modus dat Dos command te geven RD???

:rolleyes: Tips moet je ook uitvoeren niet alleen maar krijgen...

We zullen maar's bij het begin beginnen.. :)

Wat is de error melding??

Ben je wel eigenaar?
http://support.microsoft.com/kb/308421/nl

download eens killbox en kies voor delete on next reboot..
http://www.softpedia.com/get/Security/Secure-cleaning/Pocket-Killbox.shtml

Probeer eens die command line en kijk naar het antwoord wat je krijgt..
en inderdaad het liefst in veilige modus..
:confused:

Laatst bewerkt:
proberen lege map verwijderen

Beste forum leden,

Uiteindelijk heb ik de oplossing gevonden, via systeem herstel 4 weken terug in de tijd (toen bestond de map nog niet)
Het verplicht me wel om 1 programma opnieuw te installeren. Deze was na de systeem herstel optie ook verdwenen.

Alle leden hartelijk dank voor de getoonde moeite om mij te helpen met het euvel.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan