Download muziek Proggie

• Onderwerp starter Onderwerp starter eno
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eno

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2004
Wie kan mijn adviseren welke programma ik het beste kan gebruiken om muziek,games,video te downlaoden.

kazaa bedoel ik niet.

maar wat betere programma

Ik gebruik bittorrent...:thumb:

En voor de losse nummertjes gewoon Limewire.

Dc++ heb ik eerst gebruikt niet slecht maar voordat je iets download duurt wel ff

bittorent heb ik geprobeerd maar hij wil maar niet downlaoden blijf altijd staan op 0% die balk.

ik heb meerdere sites geprobeerd.

misschien heeft iemand een site hoe ik precies alles moet instellen enzz.

Welk programma heb je gebruikt voor Bittorrent?
ABC, uTorrent, Azureus, Bitlord?

Je moet wel eerst een .torrent ophalen, die open je dan in b.v. Bittorrent. Bij Instellingen scheelt het, als je een uploadsnelheid invoert die minstens driekwart bedraagt van je downloadsnelheid. Die je dat niet, dan wordt je binnen het netwerk al gauw gezien als een profiteur en gaan andere deelnemers je blokken.
Een goede uitleg vindt je hier.

ik download ook wel eens, maar dit hoort niet op het forum...

groetjes jorants

ps: torrent gebruik nooit kazza of limewire voor downloaden, en als je eecht save wil zitten newsgroepen

Nieuwsgroepen inderdaad, LimeWire is nog een goed programma, maar de echte Kazaa, is niet goed meer. De enige variant de je nog een beetje kan gebruiken is Kazaa Lite.

Als je echt snel wilt kan ik je ook nieuwsgroepen aanbevelen en eventueel een payserver erbij zodat je 30 dagen retentie hebt

wat houd die payserver in?

en welke gebruik jij mario.

dc++ wilt die hublist bij mij niet werken, krijg steeds de melding downad failed no connection. ik kan ze wel handatig toevoegen, maar dat duurt ff voordat ik dat gedaan heb.

De meeste providers hebben ondersteuning voor nieuwsgroepen. Sommigen daarvan hebben maar een beperkte lijst of de bestanden staan er kort op. Met een payserver heb je hier geen last van. Alle groepen worden doorgegeven en de beschikbaarheid is meestal 30 dagen.

Ik maak gebruik van eweka.

Voor meer info over nieuwsgroepen: www.binaries4all.nl

dus jij ebtaald 7.50 en dan download je 30 dagen

maar kun je zeg maar de nieuweste games/films downaloden? nieuweste

nieuwsgroepen ik ga me in verdiepen.

Die 7,50 is per maand. Maar de bestanden blijven veel langer op de server staan dan bij sommige providers. @home bijvoorbeeld is een drama voor nieuwsgroepen.

Enige nadeel is wel dat je afhankelijk bent wat gepost wordt. Nieuwe films etc zijn snel te vinden. Een hulpmiddel wat er gepost wordt is FTD maar dat staat ook beschreven op de link die ik neergezet heb.

Er zijn mensen die zeggen dat die 7,50 bovenop je inetverbinding veel geld is maar als je ziet hoe snel ik een dvd binnen heb (1 uur en 3 kwartier) ga ik voor dat geld niet de moeite nemen om mij te verdiepen in p2p en maar hopen dat ik een goede film binnen haal en daar dan dagen mee bezig zijn

Laatst bewerkt:
[...]
dc++ wilt die hublist bij mij niet werken, krijg steeds de melding downad failed no connection. ik kan ze wel handatig toevoegen, maar dat duurt ff voordat ik dat gedaan heb.

Zie hier

Tijs.

Tijd bedankt ik ga thuis het proberen.

Daar ben ik het mee eens mario voor die 7.50 vind ik hoef je het niet te laten als het zo snel downlaoden is. weet jij of je ook buitelands films kunt downloaden? van de balkan enzz.

en Grabit? is dat te doen.
ik ga die nieuwsgroepen in het weekend zeker ff bekijken als tijd heb.

je kan tog ook mee kappen mario na 2 maanden zeg maar

Voor films uit Kroatie etc. kun je beter op DC++ terecht.
Wel een daar DC-server uit die regio pakken (liefst een grote...)

Tijs.

DC++ is goed, maar niet erg makkelijk.
Ook is het een nadeel, dat je bij veel hubs minimaal zoveel GB moet delen, voordat je zelf mag downloaden van mensen uit de hub.
Maar als je eenmaal alles ervan doorhebt en je deelt veel, kan het erg goed gaan.

Als je de nieuwsserver neemt van je internetprovider blijven bestanden er meestal niet lang op.
Bij betaalde servers veel langer.
Ook kan je toegang krijgen per sms, of het aantal MB/GB's wat je download.
Dat hangt af van de server/provider waar je aan betaalt.

je kan tog ook mee kappen mario na 2 maanden zeg maar

Je betaald per maand (per bank) en als het je niet bevalt stop je met betalen en je account is niet meer werkzaam. Je gaat bij hun geen contract aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan