Mijn computer start opnieuw op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
In IDE zit een driver/controller waarmee de chipset op je moederbord je harde schijf aanstuurt. In Utilities zitten controllers waarmee de chipset met de USB-hubs "communiceert" en misschien nog wat van dat soort controllers.
Ik heb niet in die pakketten gekeken.
USB had ik al nieuwer dan dat ik wou downloaden :P

Afwachten of je probleem is opgelost.
Krijg je toch weer vastlopers, dan moeten we verder zoeken.

Ik heb de geluidskaart drivers opnieuw geïnstalleerd en nog steeds is het probleem nog niet verholpen.

Als je de installatie-CD van Windows XP hebt, kunnen we een poging wagen om de Windows systeembestanden te controleren en zonodig te vervangen. Leg die CD in de CD-Romlade. Ga via Start naar Uitvoeren. Type in het venster: sfc /scannow, daarna OK.
Er komt een voortgangsvenster in beeld. Als er om de CD gevraagd wordt klik dan op Retry. Indien nodig herhaal je dat.
Als het klaar is, PC herstarten.

Als je de installatie-CD van Windows XP hebt, kunnen we een poging wagen om de Windows systeembestanden te controleren en zonodig te vervangen. Leg die CD in de CD-Romlade. Ga via Start naar Uitvoeren. Type in het venster: sfc /scannow, daarna OK.
Er komt een voortgangsvenster in beeld. Als er om de CD gevraagd wordt klik dan op Retry. Indien nodig herhaal je dat.

Die cdrom heb ik niet.

1.Probeer bij de volgende vastloper exact te noteren wat er in het eerste venstertje staat.

2. Ben je met één of met één bepaald soort programma's bezig als je een vastloper krijgt?

1.Probeer bij de volgende vastloper exact te noteren wat er in het eerste venstertje staat.

2. Ben je met één of met één bepaald soort programma's bezig als je een vastloper krijgt?

Soms ben ik bezig met NFS Carbon. Soms gewoon als ik wat tik zoals nu.
Het is ook met vlagen.
Soms valt hij direct achter elkaar uit en dan 4 of 5 keer achter elkaar. Soms gebeurt het helemaal niet. Zoals nu ben ik al een tijdje bezig zonder uitvallen of vast lopen.

Ik heb net ff de stroom deraf gehaald en ff met het knopje achter op de pc uitgezet en na eventjes wachten weer aan. Nu heb ik er ff geen last meer van maar het kan zo weer raak zijn.

Duidelijk. Noteer de volgende keer dat je een vastloper krijgt de tekst in het eerste venster op je beeldscherm.

Ik heb het gezien. Je zult even wat geduld moeten hebben, een antwoord is niet een, twee, drie te geven. En zonder Windows XP-CD is het niet eenvoudiger.

Ik heb de cd-rom toch wel. Hij is wel van windows xp professional die geïnstalleerd is maar dat is niet met deze cd-rom geïnstalleerd

Dat is mooi, maar nu zijn die scans even belangrijker.

Ik wou de scan doen met de windows xp cd maar dan zecht hij dat ik de cdrom er niet in heb zitten.
Komt waarscheinlijk omdat die cdrom niet overeenkomt met de windows die is geïnstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan