alcohol120%

Status
Niet open voor verdere reacties.

HTFhakkuh

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2006
als ik een mdf/mds bestand wil branden met alcohol120% lukt dit niet zover als ik het zie
ik klik links op image brand wizard... zoek mijn bestand... voeg het toe... cd/dvd zit erin.. en dan klik ik op start en dan krijg ik een scherm met cd/dvd/ zoeken met de status en derg status staat dan lege cd/dvd (schijf) bovenin de balk blijft dan staan wachten voor schijf... dus dit snap ik al niet... en dan gaat dat klokje in dat scherm lopen staat nu op dit moment al op ong 18min... is die nou aant branden of hoe moet ik dit zien ?:confused:

greetz:evil:

nou meestal telt het blakje terrug dus ik denk dat die 18 min betekt dat je 18 min met dit proces bezig ben.

maar probeer het is in deze volorde.

kies burn image
selecteer je image bestand
kies burn
selecteer wel eerst je brander!
en doe dan pas als hij het aangeeft de lege CD/DVD er in

en nog iest als het een CD image is wil hij die niet op een DVD branden zonder dat je er iets in de instellingen wijzig.

en dan nog 1 dingetje :o
hetgene dat ik probeer te branden zijn 5 mappen (uitgepakt en al) met in elke map nog 2 mappen met cd1 & cd2 met in allebei de mappen MDF & MDS bestanden... ik heb dus voor cd1 10 bestanden (5 eigenlijk want de een gebruikt de ander MDF/MDS)
maar met alcohol kun je maar 1 bestand selecteren om te branden dit houdt toch niet in dat ik voor cd 1... 5cd's moet gaan gebruiken of hoe moet ik dit zien??? alle MDF bestanden van cd1 uit alle 5 de mappen zijn evengroot evenals de MDS bestanden... hetzelfde met cd2...

please help me ik raak egt de weg kwijt :confused:

mun snapper die snapt het niet meer....

greetz:evil:

nou meestal telt het blakje terrug dus ik denk dat die 18 min betekt dat je 18 min met dit proces bezig ben.

maar probeer het is in deze volorde.

kies burn image
selecteer je image bestand
kies burn
selecteer wel eerst je brander!
en doe dan pas als hij het aangeeft de lege CD/DVD er in

en nog iest als het een CD image is wil hij die niet op een DVD branden zonder dat je er iets in de instellingen wijzig.

dit is geen balkje.. het is een soort teller wat gwoon de tijd telt
het is denk ik geen cd image want de bestanden zijn zo'n 800mb groot...

map1 :
cd1 MDF-bestand 800.630kb MDS-bestand 27kb
cd2 BIN-bestand 579.658kb CUE-bestand 1kb SFV-bestand 1kb

map2 :

map3 :

map4 :

map5 :

Laatst bewerkt:
ik snap het ff niet meer?

wat wil je branden?
wil je gewoon een soort backup? dan zou ik van heel die map met alles er op en er aan een image bestand maken en die branden (hoeft niet eens kan ook gewoon glijk branden)

of wil je die cd's afzonderlijk ofzo?

Mdf/Mds hoort bij elkaar gebruikt hij teglijk dus je hoeft maar 1 van de 2 te selecteren.

srry maar ik denk dat ik het niet helemaal meer snap

ik snap het ff niet meer?

wat wil je branden?
wil je gewoon een soort backup? dan zou ik van heel die map met alles er op en er aan een image bestand maken en die branden (hoeft niet eens kan ook gewoon glijk branden)

of wil je die cd's afzonderlijk ofzo?

Mdf/Mds hoort bij elkaar gebruikt hij teglijk dus je hoeft maar 1 van de 2 te selecteren.

srry maar ik denk dat ik het niet helemaal meer snap

srry kdenk dat ik beetje moeilijk ben... het gaat zich hier om 1 spel dat ik hier origineel heb liggen.. maar cd1 is beschadigt en nu pakt ie hem niet meer goed als ik het spel wil spelen... daarom heb ik cd1 & cd2 geript... de bestanden wat nu in de mappen zitten staat in een bericht wat ik hiervoor heb geplaatst... nu wil ik cd1branden (dvd) maar ik snap niet hoe want ik heb nu 5 mappen waar cd1 in staat met in alle 5 de cd1 mappen dezelfde bestanden...

je moet gewoon maar 1 van die bestanden selecteren en branden kiezen en als het goed is moet het dan werken.

hoe bedoel je? de aller eerste reactie van mij heb je dat al geprobeert?

hoe bedoel je? de aller eerste reactie van mij heb je dat al geprobeert?

ja heb ik geprobeerd..
ik open alcohol120...
klik op image brand wizard..
kies mijn bestand dat ik wil branden...
dan krijg ik ut voorbereidingsscherm..
kies ik mijn brander (plextor)..
schrijfsnelheid is max...
voor de rest schrijfmethode staat op DAO SAO...
daarachter kan ik kiezen voor schijf of simulatie kies ik voor schijf.... dan kan ik 4 dingen aanvinken :
1 zet ''buffer underrun technology'' aan (auto aangevinkt)
2 sluit de laatste sessie van de huidige schijf niet af ( niet aangevinkt)
3 EFM negeren (niet aangevinkt)
4 brand RMPS naar schrijfbaar medium (niet aangevinkt)
datatype staat op wijzig

dan klik ik op start en dan krijg ik het scherm van cd/dvd zoeken...
die vindt ie dan geeft ie aan lege schijf (dvd)
dan begint de teller (loopt op)
en voor de rest krijg ik nix.. geeft nix aan van nu aan het branden of wat dan ook:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan