geluidsboxen doen vreemd....

Status
Niet open voor verdere reacties.

roos78

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2006
Sinds ongeveer een week komt er een sirene-achtig geluid uit mijn geluidboxen. Het klinkt om de paar seconden en gaat overal doorheen: muziek, filmpjes etc. Erg irritant dus. Ik heb mijn computer heel uitvoerig gecheckt op eventuele virussen, trojans, spamware etc, maar alle programma's gaven aan dat er niets te vinden was. Heeft iemand een idee hoe dit kan komen en wat ik er aan kan doen? :(

Sinds ongeveer een week komt er een sirene-achtig geluid uit mijn geluidboxen. Het klinkt om de paar seconden en gaat overal doorheen: muziek, filmpjes etc. Erg irritant dus. Ik heb mijn computer heel uitvoerig gecheckt op eventuele virussen, trojans, spamware etc, maar alle programma's gaven aan dat er niets te vinden was. Heeft iemand een idee hoe dit kan komen en wat ik er aan kan doen? :(

de sirene is waarschijnlijk een waarschuwing van je videokaart

heb je kaart? welke?

is de voeding aangesloten?
is de voeding voldoende?
wordt ie niet te warm?
draaien de fans?

Ik heb alles gecheckt maar volgens mij zit het wel goed met de laatste vragen... eerlijk gezegd weet ik niet wat voor kaart ik heb, ik heb deze computer kant en klaar in de winkel gekocht, en ben verder niet zo'n computerdeskundige.... hoe kan ik dat zien?

Dit moet mijn videokaart zijn:

ATI Radeon 9000/9100 IGP (RS300)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan