RekenMachine New Design

Status
Niet open voor verdere reacties.

xxscxx

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2006
Vinden jullie hem vet ?? probeer maar eens uit ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Met of zonder virus / spyware / trojan horse?
Nee, niet de bedoeling van HelpMij.

Ga het niet eens proberen.

Sectie- mod ingelicht.

Laatst bewerkt:
Met of zonder virus / spyware / trojan horse?
Nee, niet de bedoeling van HelpMij.

Ga het niet eens proberen.

Sectie- mod ingelicht.

Nou als jij het een virus /spyware of trojan horse vind dan moet jij dat weten maar het is het niet hoor je weeet het pas als je het uitprobeert !!

Ik heb hem zojuist uitgeprobeert (op een test bak).

Progje doet ogenlijk niets. Maakt een entry aan in je opstart gedeelte in je register.

Ben nog verder aan het kijken.
Edit1: Na verwijdering van deze key: Komt deze gewoon weer terug na een reboot (lijkt me niet echt lekkere software)
Edit2: Als ik de file met een Hexeditor bekijk, zie ik dingen waarvan ik denk wat doet dat in een rekenmachine (Keylogger, FTP dingen, Mail dingen, etc, etc)

Edit3: En dit zegt denk ik een heel einde genoeg, Dit is een van de schermpjes in het programma
Screenshot.bmp

Edit4: Aangezien AVG geen virus of iets vondt, programma ff geupload naar Symantec: Zie hieronder hun reply

Developer notes:
bpk.dat Our automation was unable to identify any malicious content in this submission. The file will be stored for further human analysis
KLIK DEZE !!.JPG is a clean file.
pk.bin Our automation was unable to identify any malicious content in this submission. The file will be stored for further human analysis
web.dat Our automation was unable to identify any malicious content in this submission. The file will be stored for further human analysis
Windows Rekenmachine New Design.exe is non-repairable threat. It is detected by NAV with the latest definition, which is available from LiveUpdate or http://securityresponse.symantec.com. Please delete this file and replace it if necessary.
Windows Rekenmachine New Designhk.dll is a spyware
Windows Rekenmachine New Designi.dll is a clean file.
Windows Rekenmachine New Designr.exe is a spyware

Laatst bewerkt:
Ik heb hem voor de zekerheid verwijderd. Hoort trouwens eerder in de sektie programmeren thuis.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan